13 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook rond die koers van 9/10 maanden ineens bang van de staafmixer, klopper, stofzuiger enz.
Geen idee waarom. Voorheen sliep hij er juist heerlijk op.
Is het het bezef, ziet het er eng uit, last van??
Ik weet wel dat toen we hem het steeds lieten zien wat we aan het doen zijn en welk geluid erbij zit en ook maar op de stofzuiger laten zitten als deze uit stond. Dat lijkt hier wel geholpen te hebben
5 jaar geleden
Waar hij eerst sliep zodra er gestofzuigd werd, was hij vd ene op de andere dag erg bang voor de stofzuiger (en ook boren, fohn etc). Ik kon hem heel goed troosten dus mocht wel stofzuigen als hij veilig in mijn armen was (was wel zwaar op de ene arm mn zoontje en andere arm stofzuiger😅) daarnA begon hij het steeds leuker te vinden en nu rent hij ernaartoe zodra hij zelf kan stofzuigen
5 jaar geleden
Ik heb de staafmixer steeds blij aangemoedigd met jummmiieeee fruithapjes...... dat ging op gegeven moment goed.
De stofzuiger weinig problemen gegeven ook al is starten altijd schrikken. Ik doe het bewust als mn kindje me ziet (niet achter zn rug starten, dan schrikt hij zich rot) en laten helpen en even laten liggen als je klaar bent. Zo zijn zelfs de katten eraan gewend geraakt hihi. Hoop dat je er iets aan hebt
5 jaar geleden
Reactie op Dem
Waar hij eerst sliep zodra er gestofzuigd werd, was hij vd ene op de andere ...
Dit hadden wij ook. Nu vind hij de robot zuiger leuk maar de stofzuiger kijkt hij wel eerste even aan e dan is het leuk. Maar grappig he dat ze er eerst rustig van werden en nu gek van worden Haahah. Maar ik blijf het een leuk gezicht vinden hoe fascinerend hij ernaar lijkt.
5 jaar geleden
Reactie op Rudi Ray
Haha nou oké dat geeft hoop dat het wel goed komt ;-)
Het hielp wel door er met hem over te ‘praten’: ‘’niet bang zijn hoor hij doet echt niks’’ (met een hoge toon🤣), beetje de stofzuiger aaien als hij uitstond, vragen aan zoontje of hij mama wil helpen met stofzuigen door een andere kopstuk aan hem te geven, etc. Dus elke keer een stapje verder