25 Reacties

5 jaar geleden

Juf roos

5 jaar geleden

Maya dans van maya de bij!

5 jaar geleden

Nijntje - dAnsles Onze dochter (15 maand) kent alle pasjes van het refrein

5 jaar geleden

ABBA 🤣 en carnavalsmuziek

5 jaar geleden

Kleuterpop van Monique smit

5 jaar geleden

Eigenlijk bijna alle muziek haha Maar we hebben vaak jokie en jet opstaan en andere efteling muziekjes en efteling kids radio. De laatste tijd soms ook juf roos.

5 jaar geleden

Ons dochtertje dans op van alles eigenlijk wel een beetje zowel op kinderliedjes als bijv. Kinderliedjes non stop op YouTube of https://youtu.be/Lt9ALK-GmN4 maar ook wel op liedjes zoals dans monkey of andere liedjes van deze tijd als er maar een beetje een beat in zit gaat ze los ze is nu 15 maanden. Die kinderliedjes zijn ook nog is leerzaam en leren ze ook veel van :). Emmely doet bijv. Als ze bepaalde liedjes wil horen gebaren bijv. Deze vuist op deze vuist dan doet ze dat op haar manier na. Of geluidjes haha bijv. Dat is zag twee beren.

5 jaar geleden

De mini disco is hier favoriet. Alle liedjes in een "nieuw jasje".

5 jaar geleden

Banana van shaggy🤣

5 jaar geleden

Dikkertje dap van Sesamstraat

5 jaar geleden

De liedjes van animatie compagnie, mini disco op YouTube en Nijntje zijn hier favoriet 🙆🏼‍♀️💃👯‍♀️

5 jaar geleden

Van alles. Kleuterpop.. Juf roos. Mini disco. Maar zodra er carnavalsmuziek op komt. Of de outsiders gaat ze helemaal los 😂... Ze is hier ook echt John West fan... 😂

5 jaar geleden

I got this feeling Justin Timberlake en Sesamstraat Klap eens in je handjes en Wat doet een eendje Alles in de wind

5 jaar geleden

Samson en Marie, Bumba, jazz for kids etc

5 jaar geleden

Bumba Nederlandse liedjes ( YouTube)

5 jaar geleden

Alles van Sesamstraat, oude op uit mijn jeugd met liedjes van Annie MG Schmidt, maar ook de Deftones en Iggy Pop 🤣

5 jaar geleden

Afrikaanse muziek 😀 Komt denk ik.door het boek Paco waar Afrikaanse muziek instrumenten te horen zijn. Als we iets opzetten met een Kora oid gaat ie helemaal los haha

5 jaar geleden

Reactie op evva

Afrikaanse muziek 😀 Komt denk ik.door het boek Paco waar Afrikaanse muziek ...
Nice, ga ik morgen hier ook proberen!

5 jaar geleden

Baby shark, snollebollekes en carnavalsmuziek, abba.

5 jaar geleden

Juf roos en dansles van Nijntje. Maar de dame danst eigenlijk op alles en de hele dag door. Zelfs als onze wasmachine het muziekje maakt dat het klaar is 😂