24 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochter drinkt uit een beker met rietje

5 jaar geleden

Een normale plastic beker.

5 jaar geleden

Wij hebben de munchkin beker en onze dochter kan daardoor ook uit een klein echt bekertje drinken. Nog niet met mate maar van de zomer lekker buiten oefenen met een echte beker 😬😊

5 jaar geleden

Alles door elkaar! Fles, tuitbeker, magic cup (nuk), rietje, gewone beker 😜😅

5 jaar geleden

Rietjes beker. Gewone beker wil ze niet. Gaat er liever mee gooien🤭 dus ik vind het goed zo. Der komt vanzelf wel een tijd dat ze wel uit een normale beker gaat drinken.

5 jaar geleden

Wij hebben een Nûby Flip-It Rietjesbeker. Eindelijk eentje die niet lekt en wat hij zelf kan vasthouden.

5 jaar geleden

Wij hebben de munchkin beker.. ideaal.. Alleen soms gooit meneer ermee en dan hebben we soms wat spetters op de grond

5 jaar geleden

Rietjesbeker van dr browns. Gewone beker lukt haar echt nog niet.

5 jaar geleden

Rietjes beker, gewone beker werkt hier nog niet

5 jaar geleden

Tuitbeker van Philips Avent. Hoe gaat het drinken met een rietbeker? Leren ze dat snel en wordt dat geen ontzettende knoeiboel?

5 jaar geleden

360° beker van Munchkin en met hulp een normale beker of zo'n plastic beker die aan één kant lager is. Maar dat is meer om te oefenen en vind ze gewoon leuk.

5 jaar geleden

Hier ook rietjesbeker. We oefenen melk bij de lunch uit een gewone beker. Maar zelf kan hij dat echt nog niet

5 jaar geleden

Reactie op Mama van Jelle

Tuitbeker van Philips Avent. Hoe gaat het drinken met een rietbeker? Leren ...
Mijn zoontje had het erg snel onder de knie en geeft geen erge rotzooi alleen als de fles vol zit en je kindje hem op zijn kop houd komt er een beetje uit maar dat is te overzien vind ik

5 jaar geleden

Munchkin 360, tuitbeker en een rietjesbeker, we wisselen af. En yoghurt uit een gewone beker. Dat is niet zo dun, dus handiger om te oefenen dan met water.

5 jaar geleden

360 beker en de tuit beker van de Ikea, top ding

5 jaar geleden

Munchkin, doidy cup en vaak gewoon uit mijn glas 🤣

5 jaar geleden

360 graden bekers van nuby en Philips avant. Open beker een little luca cup (eentje met 3 pootjes). Uit tupperware fles drinkt hij ook. En gewoon glas drinkt hij ook uit. Rietjesbeker vindt hij daar in tegen maar niks

5 jaar geleden

Reactie op Lautje

Alles door elkaar! Fles, tuitbeker, magic cup (nuk), rietje, gewone beker � ...
Me too! Maar welke is beste naast gewone beker?

5 jaar geleden

Ik heb hem deze van advent gegeven met rietje en gewone en hij wil geen alleen flesje of uit glas

5 jaar geleden

Vanalles..tuitbeker, rietjesbeker kruidvat, uit mijn glas !