Wij hebben de munchkin beker en onze dochter kan daardoor ook uit een klein echt bekertje drinken. Nog niet met mate maar van de zomer lekker buiten oefenen met een echte beker 😬😊
Rietjes beker. Gewone beker wil ze niet. Gaat er liever mee gooien🤭 dus ik vind het goed zo. Der komt vanzelf wel een tijd dat ze wel uit een normale beker gaat drinken.
360° beker van Munchkin en met hulp een normale beker of zo'n plastic beker die aan één kant lager is. Maar dat is meer om te oefenen en vind ze gewoon leuk.
Tuitbeker van Philips Avent. Hoe gaat het drinken met een rietbeker? Leren ...
Mijn zoontje had het erg snel onder de knie en geeft geen erge rotzooi alleen als de fles vol zit en je kindje hem op zijn kop houd komt er een beetje uit maar dat is te overzien vind ik
Munchkin 360, tuitbeker en een rietjesbeker, we wisselen af. En yoghurt uit een gewone beker. Dat is niet zo dun, dus handiger om te oefenen dan met water.
360 graden bekers van nuby en Philips avant. Open beker een little luca cup (eentje met 3 pootjes). Uit tupperware fles drinkt hij ook. En gewoon glas drinkt hij ook uit. Rietjesbeker vindt hij daar in tegen maar niks