18 Reacties

5 jaar geleden

De slaapzakken van lodger zijn heel fijn! Ik heb nu een jollein aangeschaft en deze is ook wel te doen maar de lodger slaapzakken (hydrofiel) zijn echt fijn!

5 jaar geleden

Hoi! Wij hebben een bambino slaapzak van de Kruidvat, van hydrofiele stof! Lekker dun, onze kleine slaapt er heerlijk aan en lijkt minder te zweten dan in de dikkere slaapzakjes. Misschien een tip :)

5 jaar geleden

Ik ben gister geslaagd bij Prenatal voor een hele dunne slaapzak. Hier hetzelfde probleem namelijk. Ik zoek even een link op!

5 jaar geleden

Ik heb zelf vorige week deze zomerslaapzak gekocht bij de prenatal. Deze is van hydrofiele stof gemaakt. Die van de Hema zijn favoriet hier maar inderdaad nu te warm.

5 jaar geleden

HEMA heeft ook 1 hydrofiele slaapzak. Die is goedkoper dan die van Lodger, alhoewel Lodger nu wel wat sale heeft.

5 jaar geleden

Reactie op AnnevSomer

HEMA heeft ook 1 hydrofiele slaapzak. Die is goedkoper dan die van Lodger, ...
Ben overigens bang dat die van HEMA uitverkocht is 🙈

5 jaar geleden

Hydrofiel slaapzakje, te koop bij Van Asten onder andere 👌

5 jaar geleden

Hydrofiele slaapzak bij van asten of de hema werkt ideaal

5 jaar geleden

Reactie op appeltje88

De slaapzakken van lodger zijn heel fijn! Ik heb nu een jollein aangeschaft ...
Mee eens. Die hebben wij ook. De dunste en fijnste stof om zonder romper in te leggen tot nu toe

5 jaar geleden

Ergopouch heeft slaapzakken van 0.2 TOG

5 jaar geleden

Ook hetzelfde probleem maar inmiddels slaapzak van de prenatal. Is echt goed te doen.

5 jaar geleden

Bedankt allemaal! Inmiddels 3 slaapzakjes besteld. Er zit vast een fijne tussen :)

5 jaar geleden

Vandaag de Ergopouch voor 't eerst aan met een rompertje met korte mouw, heb de 90cm gekocht. Idee dat het maar 1 zomer wordt dat ie 'm aan kan want hij is zo groot 😂

5 jaar geleden

Ik heb gisteren 1 bij de Action gekocht. Hij is erg dun. Heb m gewassen, maar nog niet uitgeprobeerd. Omdat t veel te warm is. Ik weet niet of de kwaliteit heel goed is (voelt opzich wel oke aan), maar das niet zo’n ramp. Hij is maar €5,95

5 jaar geleden

Reactie op JLGovers

Wij hebben een hydrofiele slaapzak van VanAsten . Werkt goed https://www.va ...
Vanacht heeft ze geslapen in deze slaapzak :) Ging herl goed, echt fijn met dit weer!

5 jaar geleden

Hier de puckababy. Is een 4 seizoenen slaapzak. Zomervariant is 0.5 tog