6 Reacties

4 jaar geleden
Ik ben de stella fiore mamafiets sinds december en ben er erg blij mee!
Te info het verschil met een mamafiets en een gewone is vooral de afstand tussen stuur een zadel. Als er een zitje op het stuur zit blijft er anders te weinig ruimte over.
Daarnaast is de batterij in de bagagedrager een niet naast de achterwielen zodat er ook een achterzitje op kan.

4 jaar geleden
Reactie op Fifi-24
Ik ben de stella fiore mamafiets sinds december en ben er erg blij mee!
Te ...
Aanvulling: je wil zeker weten een stuurslot zodat je het stuur vast kan zetten als je je kindje inlaad en geen normale standaard maar een dubbele zodat de fiets echt stevig staat. Dus ik zou echt wel voor een elektrische mamafiets gaan en niet voor een gewone elektrische fiets.
Daarnaast zou ik de zitjes gewoon 2de hands kopen. Dat scheelt toch weer iets en de best geteste zitjes zijn gewoon op marktplaats te krijgen. De elektrische fiets handelaren vragen er de hoofdprijs voor.

4 jaar geleden
Cortina e-common family. Is echt een mamafiets, dus lage instap, ruimte tussen zadel en stuur, dubbele standaard, stuurslot.
En je betaalt niet meteen de hoofdprijs.
Je hebt van Corina ook nog de eu4 family transport. Dat is ook een mamafiets. Zelf geen ervaring met die, maar dat kan ook nog een optie zijn.