23 Reacties

5 jaar geleden

Toevallig stonden wij voor hetzelfde 'dilemma'. Wij zijn naar Babypark geweest om de buggy te bewonderen, tip! Wij hebben hem daarna besteld bij de kruidvat. Zaterdag halen wij hem op. Maar inderdaad geen recensies over te vinden.

5 jaar geleden

Reactie op Moniekjepiek

Toevallig stonden wij voor hetzelfde 'dilemma'. Wij zijn naar Babypark gewe ...
Vergeleken met de andere buggy's in Babypark is deze prijstechnisch zeer goed en kwam qua functionaliteit goed mee met de duurdere merken. Wij weten natuurlijk nog niet hoe hij zich houd bij veel gebruik.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op Moniekjepiek

Dat is een goede tip, wist helemaal niet dat ze die ook bij Babypark verkopen! Kon op de site alleen een reiswieg vinden.

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht omdat we ook regelmatig vliegreizen maken en hij is ideaal! Je kan hem met 1 hand inklappen, past in de bagage bak (dus na het landen kan je kindje zo weer in de buggy op de luchthaven). Hij rijdt heel soepel, het is van goed materiaal, hele mooie kwaliteit en afwerking. En je kan hem op 3 standen zetten, vrijwel helemaal plat dus kindje kan erin slapen. De kap heeft een ventilatie stand en een luikje. Je hoort het al, ik ben fan!! Deze ligt standaard in onze kofferbak. Je kunt ook opzet stukken kopen voor de maxi cosi eventueel nog. Let wel het is echt een stadsbuggy, voor naar het bos etc zou ik nog wel de Joolz pakken. Maar voor supermarkt tripjes, etc plekken zonder al te veel hobbels en bobbels is deze perfect 👌

5 jaar geleden

Reactie op mBob

Ik heb deze gekocht omdat we ook regelmatig vliegreizen maken en hij is ide ...
Ik heb hem ook maar geloof ik geen mogelijkheid gezien om het zitgedeelte eraf te klikken voor eventueel de maxi cosi? Of is dat alleen bij een bepaald type?

5 jaar geleden

Reactie op Loonvm

Ik heb hem ook maar geloof ik geen mogelijkheid gezien om het zitgedeelte e ...
Je klikt de stang eraf aan de voorkant, daarop kun je dan de opzet stukken voor de maxi cosi op klikken en dan kan de maxi cosi erop. Zie foto

5 jaar geleden

Reactie op Moniekjepiek

Ben wel even benieuwd hoe de buggy bevalt..? Ik ben me ook aan het oriënteren op een buggy voor mijn zoontje.

5 jaar geleden

Ben enthousiast... En heb deze gelijk besteld... het leek mij een goeie deal... Zeker het gebruiksgemak en opklapbaarheid. Een paar recensies te vinden via bol.

5 jaar geleden

Reactie op mBob

Je klikt de stang eraf aan de voorkant, daarop kun je dan de opzet stukken ...
Dit klinkt ideaal! Wij hebben deze buggy ook besteld. Waar hebben jullie de adapters gekocht? Ik kom hem namelijk nergens tegen op internet.

5 jaar geleden

Reactie op Gamze89

Dit klinkt ideaal! Wij hebben deze buggy ook besteld. Waar hebben jullie de ...
Ik heb ze online besteld bij baby park!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op mBob

Ik heb ze online besteld bij baby park!
Zijn ze ook van het merk Hamilton? Als je ook zou kunnen doorgeven onder welke naam ze verkocht worden, zou ik suuuper blij zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Gamze89

Zijn ze ook van het merk Hamilton? Als je ook zou kunnen doorgeven onder we ...
Ooo geen idee meer. Is al even geleden. Ik heb effe gekeken op baby park maar zie ze er niet meer op staan ook 😔 vind je niks als je googled op hamilton Maxi cosi adapter? Misschien op marktplaats anders?

5 jaar geleden

Reactie op mBob

Ooo geen idee meer. Is al even geleden. Ik heb effe gekeken op baby park ma ...
Ah bedankt voor de moeite! Ik heb me rot gezocht, maar ze zijn ook veel webshops niet meer leverbaar. Al met al heb ik ze toch nog kunnen scoren en worden vandaag geleverd als het goed is. Ben benieuwd.. Voor anderen die hem ook nog zoeken. Ze zijn nu te verkrijgen van het Leclerc ipv Hamilton.

4 jaar geleden

Ik heb deze geweldige buggy vandaag binnen gekregen, ben er helemaal weg van... Wauw zo handig, ideaal en zo compact! Zeer stevige buggy, absoluut geen slappe hap ding (ik zou iedereen deze aanraden als je een klein compacte maar stevige buggy zoekt!) Trouwens deze besteld bij Kruidvat nu€99,-... We hebben voor de kleur Navy gekozen, prachtige kleur ook... En hoe deze zichzelf inklapt is al magische genoeg....

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein2

Ben wel even benieuwd hoe de buggy bevalt..? Ik ben me ook aan het oriënter ...
Wij hebben de buggy al langere tijd in gebruik. Bevalt ons erg goed! Handig in en uit te klappen dus compact in de auto. Enigste minpuntje vind ik dat je het handvat niet kan verstellen. Je moet er natuurlijk niet van verwachten dat je hier hele einde mee kunt wandelen. Daarvoor hebben wij de kinderwagen. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Gamze89

Ah bedankt voor de moeite! Ik heb me rot gezocht, maar ze zijn ook veel web ...
Beste Ik ben nu ook radeloos opzoek naar soortgelijke adapters voor deze buggy? Kzie dat jij ze intussen wel al had gevonden, waren t de juiste? En waar kan k ze eventueel ook aanschaffen?

3 jaar geleden

Reactie op Gamze89

Dit klinkt ideaal! Wij hebben deze buggy ook besteld. Waar hebben jullie de ...
Goede avond, ook ik vind negens adapters maxi cosi voor op de Hamilton. Begrijp ik jou reactie goed dat de adaptor voor strollers van het merk Leclerc ook op de Hamilton passen ? Thx voor je antwoord, we vertrekken bijna op reis

3 jaar geleden

Super fijn ding! Heb hem al echt al vanaf zijn eerste verjaardag en gebruik hem nu nog. Inmiddels 2 en 2 maanden. Makkelijk in en uit klappen en past overal in.

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein2

Ben wel even benieuwd hoe de buggy bevalt..? Ik ben me ook aan het oriënter ...
Hey wij hebben deze buggy, en nu baby 2 eraan komt willen we heel graag de adapters maar echt nergens meer te krijgen. Heeft iemand in deze groep de adapters nog en wilt ze verkopen/uitlenen? Groetjes Ineke

3 jaar geleden

Heeft iemand in deze groep nog de adapters? Te koop of voor de uitleen? Heb de buggy al anderhalf jaar, super tevreden mee, maar nu baby nummer 2 komt, willen we graag de buggy ook gebruiken met de maxi Cosi erop en de adapters zijn niet meer te krijgen in Nederland!