50 Reacties

6 jaar geleden

Hallooo, Ik ben Lisa, 27 jaar en woonachtig in Ridderkerk! Ik ben op 23 november uitgerekend van ons kleine meisje. Het is ons eerste kindje, dus best spannend allemaal. Tot nu toe heb ik een makkelijke zwangerschap, tot week 20 nergens last van gehad. Totaal niet misselijk of iets geweest. En nu begint bekkeninstabiliteit in te treden. En ik begin wat nesteldrang te krijgen haha

6 jaar geleden

Hi, ik ben Kelly, 29 jaar oud en woon in Opheusden.. Ook ik ben 28 november uitgerekend, maar dan van een jongen💙😊

6 jaar geleden

Heey allemaal, Ik ben Linda en ik woon in reusel. Ik ben 22 november uitgerekend van een jongen. Het is mijn 2de kindje dus heb alles al een keer meegemaakt...

6 jaar geleden

Hallo! Ik ben Marloes en kom uit de buurt van Eindhoven. Vandaag 24+1 week zwanger van ons tweede kindje, een meisje. Uitgerekend 27 november. We hebben al een jongetje van bijna 2. Lekker druk dus!

6 jaar geleden

Goedemorgen, ik ben Annemieke en ik woon in vlijmen. ( samen met mijn vriend/verloofde ) Wij verwachten rond 10 november ons eerste kindje. Een meisje. We zien er erg naar uit.

6 jaar geleden

Hoi allemaal Ik ben ankie bloemers van weert En zwanger van ons eerst kindje een meisje en ben uitgeteld op 24november en wij zijn er heel blij mee

6 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Esther 27 jaar en woon in Heemstede met mijn man. We verwachten 30 november ons eerste kindje, een jongetje💙

6 jaar geleden

Hallo wij verwachten ons derde kindje rond 6 november. Onze jongens zijn dan net 7 en net 5, en nu verwachten we een meisje. We wonen vlak bij Zoetermeer.

6 jaar geleden

Reactie op Kelly_

Hi, ik ben Kelly, 29 jaar oud en woon in Opheusden.. Ook ik ben 28 novembe ...
Heey Kelly gefeliciteerd ! Dan ben jij vandaag ook 24 weken precies dus 6 maanden 🙈 spannend he

6 jaar geleden

Hey reintje gefeliciteerd! Wat wat leuk nu een meisje 🤰🏼 nog paar weken en dan ben jij zover. Spannend !

6 jaar geleden

Reactie op Mrloesje6

Hallo! Ik ben Marloes en kom uit de buurt van Eindhoven. Vandaag 24+1 week ...
Heey mrloesje6 ! Gefeliciteerd ! Hoe bevalt je zwangerschap tot nu toe ?

6 jaar geleden

Reactie op shannonN

Hey reintje gefeliciteerd! Wat wat leuk nu een meisje 🤰🏼 nog paar weken ...
Zeker spannend, het is natuurlijk alweer even geleden dat de jongens zo klein waren. Ze lijken als twee druppels water op elkaar dus ik ben heel benieuwd hoe hun zusje er uit ziet. 😍💝

6 jaar geleden

Reactie op shannonN

Heey mrloesje6 ! Gefeliciteerd ! Hoe bevalt je zwangerschap tot nu toe ?
Hey Shannon, Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik vind de tweede zwangerschap best pittig! Bij de eerste kon ik geregeld lekker rustig aan doen, nu loopt er een druk kereltje rond die ook om aandacht vraagt. Hoe gaat het bij jou?

6 jaar geleden

Reactie op shannonN

Heey Kelly gefeliciteerd ! Dan ben jij vandaag ook 24 weken precies dus 6 m ...
Hi! Jij ook van harte!! En ja klopt.. Vandaag precies 6mnd... Dit is onze eerste dus vind het allemaal erg spannend.. Vraag mezelf meerdere keren per week zoveel af, maar helaas is er geen handleiding voor een zwangerschap... Herken je een bepaalde onzekerheid??

6 jaar geleden

Ikke 27 november van.girl

6 jaar geleden

Reactie op Kelly_

Hi! Jij ook van harte!! En ja klopt.. Vandaag precies 6mnd... Dit is onze ...
Heey Kelly Dit is ook mijn eerste het word een meisje ook precies 6 maanden vandaag haha. Maar ik herken het ik ben ook super onzeker over sommige dingen. Zwanger zijn is niet niks !

6 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Hier zwanger van ons 4e wondertje 💞 30 november uitgerekend, dan zullen we zien of een jongetje of meisje ons gezin komt versterken

6 jaar geleden

hooiihooi ik ben patricia 26 jaar (morgen 27) woon in hoog-keppel met mijn man.... wij verwachten 11 november ons 1ste kindje.. een meisjeee😁🌷

6 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Angelique 29 jr. en woonachtig in Hoorn. 26+1 weken zwanger van de eerste. Ik en mijn man verwachten rond 14 november ons meisje 💖

6 jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben Kayleigh, 25 jaar oud en samen met mijn partner verwachten wij op 9 november ons eerst kindje, een jongetje! 💙