13 Reacties
6 jaar geleden
Wij hebben het wel gedaan. Gewoon met ons gezinnetje. Lekker klein maar wel super leuk voor de kindjes die we al hebben. Leuk filmpje van gemaakt en dat naar de familie gestuurd.

6 jaar geleden
Wij hebben uiteindelijk besloten het wel te doen door middel van een taart☺️ volgende week ben ik jarig en we vieren het in het weekend dus 2 vliegen in één klap 😅 we hebben met ruim 17 weken een pretecho gedaan en daar was het naar zeggen goed zichtbaar dus heeft ze het opgeschreven en in een envelopje gedaan, we hebben direct de taart besteld want zo’n envelop brand best in je hand hahaha! Nog eventjes wachten maar zo nieuwsgierig ❤️❤️❤️ foto’s volgen nog!
6 jaar geleden
Wij hebben het ook gedaan, meer onder druk omdat het ‘normaal’ is... we hebben het heel klein gehouden met gezinnen van ons en 2 vrienden.
Wij hebben een quiz gemaakt met leuke (moeilijke) baby feitjes. En daarna bosche bollen met een een blauwe slagroom vulling.
En voor de rest een foto gemaakt voor op social media 💙

6 jaar geleden
Wij hebben wel een gender reveal gedaan. Wij vonden het prima te wachten tot 20 weken met de echo om dan te horen welk geslacht ons kindje had. Mijn schoonzusje was heel nieuwsgierig en heeft ons een pretecho cadeau gedaan en een gender reveal georganiseerd.
Uiteindelijk heel leuk, maar best een uitdaging. Wij hadden dinsdag de echo en toen hoorde zij direct dat het een meisje werd. Wij hebben net als rest tot zaterdag moeten wachten. Vond dat heel moeilijk. Dat iemand anders het wel al wist en wij nog niet.
Maar ze heeft echt haar best gedaan en hebben het heel gezellig gemaakt. Wel klein gehouden. Mijn ouders/zussen/aanhang/kids en die van mijn vriend en dan opa&oma van mijn vriend erbij.
Maar zou het volgende keer niet weer doen. Of niemand weet het, of wij weten het. Maar iemand anders dan wijzelf, no way!
6 jaar geleden
Wij hebben het wel gedaan maar niet gek. We hebben een vlaai gehaald en alleen de ouders van mijn vriend en zijn zus en mijn ouders en zussen met aanhang uitgenodigd. En een ballon kapot geprikt. Vond niet nodig er een groot feest voor te houden maar wilde wel een leuk moment van maken. Ik heb het moment laten filmen en dit filmpje vervolgens na vrienden en andere familie gestuurd
6 jaar geleden
Zelf wilde ik dit heel graag, maar omdat mijn vriend de situatie zelf nog al lastig vond hebben wij er voor gekozen om dit samen te doen. Ik heb een taart besteld door de echo mee te geven bij de bakker, en hebben samen de taart aangesneden. Ook dit betekende heel erg veel voor ons, het is al een persoonlijk iets. Misschien dat wij het later voor vrienden doen, maar voor nu was dit ook goed voor ons !
6 jaar geleden
Dit was onze taart(neutrale kleur van binnen) wij hebben het geslacht bekend gemaakt door middel van rook fakkels. 💖💖
Mijn vriend is nogal gek van vuurwerk dus dit leek ons een leuk idee.
We hebben het gevierd in de tuin van zijn ouders, wij zaten toen nog in een appartement en kregen de week erop de sleutel van onze eengezinswoning dus was nogal krap allemaal.
We hebben de reveal gehouden na de 20 weken echo en alleen ik en mijn vriend wisten wat het werd 😇