17 Reacties

5 jaar geleden

Wij gebruiken weleda gezichtscreme!

5 jaar geleden

Hier gebruiken wij Cetomacrogol van de huisarts. Zij had eczeemachtige droge wangen en hadden die crème al liggen voor de eczeem op dr billen/benen. Is met 10% vaseline. Nu smeren we die nog 1x per dag op dr gezichtje voor het slapen gaan en ze blijven heerlijk zacht.

5 jaar geleden

Ik gebruik deze! Erg fijne crème en ruikt heerlijk! En 100% natuurlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Niki81

Dankje! Even kopen:)

5 jaar geleden

Wij gebruiken purol:)

5 jaar geleden

Elke ochtend en avond vaseline van de etos, deze staat bij de baby verzorging en helpt bij onze kleine goed als ie last heeft van een drogere huis. Of gezichtscreme van dr. Leenarts, deze vind ik zelf ook heel fijn.

5 jaar geleden

Wij gebruiken deze, inmiddels voor het hele gezin! Verzorgd en verzacht, alle plekjes gaan weg, en je huid is gevoed, geen droogheid meer.

5 jaar geleden

Reactie op Hannekejvv

Wij gebruiken weleda gezichtscreme!
Welke bedoel je precies? Heb je foto?

5 jaar geleden

Reactie op Niki81

Zijn nu 1+1. Zijn er nog andere producten goed van weleda?

5 jaar geleden

La Roche-Posay vind ik ook het fijnst, kun je bij de apotheek kopen. Ruikt lekker ondanks geen geur haha.

5 jaar geleden

Schapenwol crème werkte voor mijn dochter heel goed. Te koop in natuurwinkeltjes. Ze heeft regelmatig heel droge wangen, maar soms ook heel droge plekjes op haar benen. Als we het daarmee insmeren is zo'n plekje soms na 1 of 2 dagen helemaal weg.

5 jaar geleden

weleda heeft ook een creme voor 'slecht weer', maar is heerlijk spul, ook met 30 graden ;)

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een atopische huid. Onze kinderarts raadde de producten van la roche posay aan. Sinds we dit gebruiken heeft hij een superzacht huidje.

5 jaar geleden

Reactie op Ekmef

Wij gebruiken deze, inmiddels voor het hele gezin! Verzorgd en verzacht, al ...
Gebruiken we ook alle producten van. :-) heel tevreden over

5 jaar geleden

Reactie op Dyana

Zijn nu 1+1. Zijn er nog andere producten goed van weleda?
De billencreme is ook heel goed!

5 jaar geleden

Burtsbees voor baby’s hebben wij. Zwitsal kreeg hij nog drogere wangen van. Omdat wij beide gevoelige huid hebben had ik dat ook wel wat verwacht. Deze smeren we overigens ook op eczeem plekjes. Werkt top!

5 jaar geleden

Voor degene die dicht aan de duitse grens wonen.. wij halen deze bij de DM drogist, 1 euro nog wat.. Voor de gevoelige huid, onze sena heeft ook een wat drogere huid deze gaat goed bij dr