41 Reacties

7 jaar geleden

Ik ben zondag 18 weken van de 2de en voel af en toe wat fladderen en bewegingen. Bij 2de kun je wel eerder voelen alleen mijn placenta ligt ook vooraan dus kunt straks niet zo goed zien 😕

7 jaar geleden

Bij de 1e voelde ik pad met 21 weken iets (placenta lag voor). Nu denk ik af en toe iets te voelen, maar het is steeds zo vluchtig dat ik twijfel of ik het me niet verbeeld, haha. Ben nu 16 weken, dus ook best vroeg zeker ten opzichte van de vorige keer.

7 jaar geleden

Ik ben vandaag 15 weken, en heb af en toe het idee dat ik wat gekriebel voel. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen aangezien het onze eerste is, en het natuurlijk ook heel goed mijn samen kunnen zijn.

7 jaar geleden

Afgelopen dinsdag (16+1) voor het eerst ons kleintje gevoeld 😍 echt heerlijk!! Sindsdien is hij/zij lekker beweeglijk 🥰 echt genieten!

7 jaar geleden

Ik ben nu 18 weken en voel nog niks. Mijn placenta ligt wel voor. Maar tot mijn ongenoegen voel ik haar nog niet. Kan niet wachten tot het zo ver is❤️

7 jaar geleden

Ik ben 15+4 en zwanger van mijn eerste kindje. Nu weet ik daarom ook nog niet zo goed of je al iets kan voelen en hoe het dan zou moeten voelen.. maar kan niet wachten tot het moment daar is, lijkt me echt bijzonder 😍

7 jaar geleden

Ik ben nu 17 weken en 5 dagen voel helaas nog niks.. gister bij de verloskundige geweest voor een geslachts echo en ze zei zo die is lekker beweglijk dat voel je vast al.. uhm Not dat was een Bummer maar ik kan niet wachten tot ik hem/haar voel. Mijn eerste is inmiddels bijna 11 weet niet exact meer hoeveel weken ik toen was.

7 jaar geleden

Ik ben nu 17 + 5 dagen zwanger van ons eerste wonder en vorige week voelde ik ons prinsesje voor het eerst💕 is echt een magisch moment🥰 nu iedere keer lekker aan het genieten

7 jaar geleden

Vorige week met precies 16 weken nam ik er even de tijd voor door helemaal plat te gaan liggen, ook met mijn hoofd op de bank omdat de verloskundige zei als je maar iets omhoog komt je buikspieren al aanspannen. Na enige tijd met mijn hand op de buik voelde ik 3x een ‘plok’ tegen de binnenkant van mijn hand 😍 Mijn vriend heeft het toen ook kunnen voelen. De dag erna weer probeert maar toen gebeurde er niks.

7 jaar geleden

Ben 17+4 weken zwanger maar heb zelf nog niks gevoeld, en ben ook zeer benieuwd hoe dat zal voelen.

7 jaar geleden

Ik ben nu 17+4 en voel al vanaf 15 weken ons kindje. Eerst plopjes en nu echt dagelijks en vaak en zelfs als ik zit. Merk ook dat als ik mijn hand dan op een andere plek op mijn buik leg vaak daar een schopje komt. Echt heel gaaf is dat!

7 jaar geleden

Reactie op Peach

Ik ben nu 17+4 en voel al vanaf 15 weken ons kindje. Eerst plopjes en nu ec ...
O nee oeps ben nu 18+4 haha

7 jaar geleden

Ik ben nu 19wkn en 1dag. Ik voelde denk ik iets bij 17 weken. Maar weet niet of het zo is. Vanaf 18wkn viel ik het elke dag. En het leuke is dat je het ook bij mijn buik ziet. Dus mijn zus kon het ook zien.😍dat was heel erg leuk. Gister heb ik het wat minder gevoeld en dat merk je dan aan jezelf. Maar nu is de kleine weer lekker aanwezig.

7 jaar geleden

Ik ben 16 weken. Maar nog niks gevoeld. Mn placenta ligt tegen m’n buikwand. Soms lijkt het alsof ik een plopje voel maar omdat het ons eerste kindje is geen idee hoe het ‘moet’ voelen.

7 jaar geleden

Ik ben 18w +3 en sinds deze week voel ik ze ook echt bewegen, wel kleine plofjes gelijk 😍

7 jaar geleden

Ik heb geen idee of datgene wat ik voel nu wel of niet de kleine is. Vandaag dacht ik van wel, maar het zou evengoed van mijn darmen af kunnen komen. Ben nu 16+5

7 jaar geleden

Ik heb eindelijk gister met 18+6 ons meisje gevoeld. Daarvoor echt het idee dat ik haar nog niet gevoeld had, toen ik haar gister voelde, wist ik dat ook echt zeker. Ben er wel bewust voor gaan zitten, dus echt op de bank, rust en totale focus op de kleine. Voelde echt duidelijk 2x een “duw” tegen mijn hand aan. Zo een magisch en mooi gevoel 🥰😍❤️

7 jaar geleden

Maandag met precies 18 weken begon ik de eerste bewegingen te voelen en sinds dien voel ik aldoor leven in me buik. Wat een fijn gevoel. Het is ons tweede alleen zit er 11 jaar tussen dus moest ik toch nog even zoeken naar hoe het precies voelde.

7 jaar geleden

Ik ben nu 17 weken zwanger en sinds deze week voel ik echt al wat beweging in mijn buik! Kleine plofjes. En als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik het ook op die plek! Heel bijzonder🥰

7 jaar geleden

Na 18 weken hebben we de eerste schokjes gevoeld. Ik voelde het zelf al eerder dan mijn man. Toen hij het voelde was het wel echt een bijzonder moment. We zijn helemaal verliefd. Ze is vooral actief als mijn man net weggaat om te werken en 5 minuten voordat hij thuiskomt.