41 Reacties
7 jaar geleden
Ik ben nu 18 weken en voel nog niks. Mijn placenta ligt wel voor. Maar tot mijn ongenoegen voel ik haar nog niet. Kan niet wachten tot het zo ver is❤️
7 jaar geleden
Ik ben nu 17 weken en 5 dagen voel helaas nog niks.. gister bij de verloskundige geweest voor een geslachts echo en ze zei zo die is lekker beweglijk dat voel je vast al.. uhm Not dat was een Bummer maar ik kan niet wachten tot ik hem/haar voel. Mijn eerste is inmiddels bijna 11 weet niet exact meer hoeveel weken ik toen was.
7 jaar geleden
Vorige week met precies 16 weken nam ik er even de tijd voor door helemaal plat te gaan liggen, ook met mijn hoofd op de bank omdat de verloskundige zei als je maar iets omhoog komt je buikspieren al aanspannen. Na enige tijd met mijn hand op de buik voelde ik 3x een ‘plok’ tegen de binnenkant van mijn hand 😍 Mijn vriend heeft het toen ook kunnen voelen. De dag erna weer probeert maar toen gebeurde er niks.
7 jaar geleden
Ik ben nu 19wkn en 1dag.
Ik voelde denk ik iets bij 17 weken. Maar weet niet of het zo is. Vanaf 18wkn viel ik het elke dag. En het leuke is dat je het ook bij mijn buik ziet. Dus mijn zus kon het ook zien.😍dat was heel erg leuk. Gister heb ik het wat minder gevoeld en dat merk je dan aan jezelf. Maar nu is de kleine weer lekker aanwezig.
7 jaar geleden
Ik ben 16 weken. Maar nog niks gevoeld. Mn placenta ligt tegen m’n buikwand. Soms lijkt het alsof ik een plopje voel maar omdat het ons eerste kindje is geen idee hoe het ‘moet’ voelen.
7 jaar geleden
Ik heb eindelijk gister met 18+6 ons meisje gevoeld. Daarvoor echt het idee dat ik haar nog niet gevoeld had, toen ik haar gister voelde, wist ik dat ook echt zeker. Ben er wel bewust voor gaan zitten, dus echt op de bank, rust en totale focus op de kleine. Voelde echt duidelijk 2x een “duw” tegen mijn hand aan. Zo een magisch en mooi gevoel 🥰😍❤️
7 jaar geleden
Ik ben nu 17 weken zwanger en sinds deze week voel ik echt al wat beweging in mijn buik! Kleine plofjes. En als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik het ook op die plek! Heel bijzonder🥰
7 jaar geleden
Na 18 weken hebben we de eerste schokjes gevoeld. Ik voelde het zelf al eerder dan mijn man. Toen hij het voelde was het wel echt een bijzonder moment. We zijn helemaal verliefd.
Ze is vooral actief als mijn man net weggaat om te werken en 5 minuten voordat hij thuiskomt.