13 Reacties
5 jaar geleden
Niet! Heb de hoop opgegeven, wat een gedoe was dat zeg.
Mijn zoontje drinkt nog steeds uit speentje 0 dus met 1 gat.
Als ik een andere speen geef is het zo op.
Met een pap fles is dit niet de ideale speen. Dus een papspeen gekocht van Avent.
Dat ging veelste snel leeg, ook al was het dik dan nog was het zo op.
Toen zelf maar een gat wat groter gemaakt bij een speen.
Dit was ook geen succes, dus ben er mee gestopt. Vond het gewoon zielig worden. Ik geef nu af en toe nog steeds wat rijstebloem in de ochtend en avond fles
5 jaar geleden
240 water met 7 schepjes melk (gewone verhouding dus) en dan 2 melk maatschepjes rijstebloem 4+m (Geen eetlepels ivm anders darmpjes op slot)
Qua fles geef ik het uit dezelfde avent fles als die we overdag voor gewone melk gebruiken, geloof 330 cc oid (Anders kun je niet schudden) met een 6m+ speen waar 3 gaatjes inzitten. Anders kost het je kindje zoveel moeite de dikkere melk naar binnen te drinken dat onzes in slaap valt hihi
5 jaar geleden
Reactie op Mel92
Niet! Heb de hoop opgegeven, wat een gedoe was dat zeg.
Mijn zoontje drinkt ...
Waarom is het erg als de fles te snel leeg gaat? Wordt je kindje dan verdrietig? Ons zoontje heeft wel enorme zuigbehoefte dus tut dan nog even na op een speen terwijl hij zn buikje vol heeft. Misschien heb je er iets aan voor doorslapen
5 jaar geleden
Ik geef als papfles 180cc + 6 schap nutrition en twee schepjes rijstebloem vanille.. ik heb de granen geprobeerd maar die weigert ze (lekker smaakloos, snap het ook wel) sinds deze week doe ik een stukje Liga (Ja, ben aware van de suikers) door de papfles en dan 1 schepje rijstebloem. Drinkt ze goed weg!!
Ik heb de fles van avent en speen 4 er op, de avond fles doet ze 4x zo lang over als de andere flessen overdag (alsof ze het bewust doet om iets langer mama te pesten met Baby TV.) 😁
5 jaar geleden
Lois is nu 7,5 maand En heeft nutrilon forte 2. Ik doe 180 ml water en 6 schepjes opwarmen. Daarna doe ik 1,5 eetlepel licht volkoren (van Olvarit 8+ maanden) er in de fles bij. Zij heeft een Avent fles, met een pap speen. Speengat is een soort y vorm. Ze heeft hem wel redelijk snel op maar is wel voldaan als ze daarna haar tut krijgt