8 Reacties

5 jaar geleden

Met avocado erbij? Maakt het lekker smeu茂g. Dat hielp bij mij in het begin, nu eet hij alles!

5 jaar geleden

Heb je potjes al geprobeerd? Onze zoon at het ook niet toen ik het zelf maakte.. en een potje olvarit gaat er goed in. Niet alle smaken overigens. Maar die met wortel, pompoenof bruine bonen eet ie goed (Die van 6 maanden+. 8 maanden+ gaat er nog niet in ivm stukjes, komt hoop ik snel).

5 jaar geleden

Reactie op evva

Heb je potjes al geprobeerd? Onze zoon at het ook niet toen ik het zelf maa ...
Ja, wij zijn begonnen met potjes maar daar kreeg zij buikkrampen van :(

5 jaar geleden

Reactie op evva

Heb je potjes al geprobeerd? Onze zoon at het ook niet toen ik het zelf maa ...
Hier wil ze nu na al die lekkere potjes geenn zelfgemaakte maaltijdjes meer :(

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem 馃檲

5 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde probleem, terwijl voorheen ging het heel makkelijk. Ik ga morgen de Consulatie bureau even bellen voor advies/tips馃槱

5 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde probleem, terwijl voorheen ging het heel makkelijk. ...
Wil je ons het advies vertellen?

5 jaar geleden

Hier t zelfde eerst gingen de potjes we wel redelijk in, nu maar een paar hapjes en dan niet meer , ze wil t zelf liever in de mond stoppen en van ons mee eten dan gaat t al beter , maar als ik denk ik maak een bordje voor haarzelf dan wil ze t weer niet ! Als ik van mijn bord haar hapjes geef vind ik t zelf moeilijk inschatten wat ze binnen krijgt , dus lepel af en toe een halve avocado uit met haar dat vind ze lekker , of wat snoep tomaatjes in 4 gesneden dat ze toch wat groene binnen krijgt