2 Reacties

2 jaar geleden
Ik kan je niet adviseren op basis van ervaring maar heb ook een heel gevoelig kindje wat alles oppikt. Wat voor hem het beste werkt is oprecht uitleggen en misschien geruststellen dat die lievelingsknuffel tuurlijk mee mag. Maar ook benadrukken dat het nog lang niet zover is en dat je kindje zich geen zorgen hoeft te maken.
Als ze deze verbanden op zichzelf toepassen is geruststelling hier vaak een groot goed. Ik hoop bij jullie ook. Veel sterkte met dit ook voor jou gevoelige onderwerp 馃尯

2 jaar geleden
Mijn dochter heeft helaas door de jaren, de Cavia en onze poes moeten zien gaan. Ook grote beppe is helaas niet meer.
Bij ons 1e huisdier was ze denk ruim 2, ze is hierbij mee geweest, in het begin zei ze steeds. Twingo slaapt en wordt niet meer wakker en ligt in de tuin of twingo word niet meer wakker.
Bij nera de poes kan ze het nog precies na vertellen. Nera was ziek h茅 mama, ik heb haar nog geknuffeld en toen ging ze slapen.
Grote beppe is ze niet mee geweest. Maar daarbij zegt ze. Mama joun grote beppe is dood.
Nu 4 komt het sporadisch terug. Halen er herinneringen op. Of geef ik kort antwoord ja het is zo.
Er is een leesboek van kikker en muis geloof ik.
Ze weet haarfijn hoe het zit. Maar zijn zo eerlijk mogelijk geweest.