23 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Wij nemen ook een campingbedje mee, leggen hem in pyjama in de slaapzak en als we naar huis gaan doen we de slaapzak even uit, in pyjama in de maxicosi. Wordt hij vaak wel even wakker maar slaapt eenmaal thuis zo weer verder.
5 jaar geleden
Wij proberen haar dan het liefst wAkker te houden (als het niet veel te laat wordt). Trekken alvast haar pyjama en slaapzak aan, zodat ze direct in bed kan als we thuis zijn. Of als ze echr niet meer wakker te houden is. Dan Daar waar we zijn even laten slapen en dan mee naar huis, wordt ze even wakker maar slaapt weer als we thuis zijn.
5 jaar geleden
Reactie op Bettyy
Ik vraag mij af.. is zo een campingbed niet veel te groot om mee te nemen?
Het fijne is dat je deze erg makkelijk in en uit kan klappen 🙂
5 jaar geleden
Dank jullie wel nienke en betty. Ik heb daar dus ook moeite mee om dat los te laten omdat ik merk dat Joëlle echt baat heeft bij de 3 R-en. En dan voel ik me SLECHT als ik een keer wat anders doen dan normaal. Ik kan me dus echt druk maken als we op visite gaan of als er mensen komen eten. Kan daar al een week van te voren over piekeren. Erg he!
5 jaar geleden
Ik neem de kleine gewoon mee en leg het daar op bed. Ik neem altijd een slaapzak mee die in de autostoel past, met zo’n voorgevormd gat of een goedkope slaapzak waarin ik zelf een gat gekipt hebt. Zo hoef je kleintje niet meer uit en aangekleed te worden. Ik doe vaak ook geen jasje meer aan maar heb altijd een lekkere deken bij. Wakker worden ze toch wel maar als je ze niet te wakker maakt dan is mijn ervaring dat de kleine thuis in bed gewoon weer gaat verder slapen.
5 jaar geleden
Ik neem een tentje mee van Deryan...een baby tentje. Die leg ik op bed en trek de slaapzak aan en laat hem slapen.. hij wordt wel wakker, maar eventjes als hij thuis is.
Onze zoon heeft een slaapzak die in de Maxi-Cosi kan
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Bettyy
Ik vraag mij af.. is zo een campingbed niet veel te groot om mee te nemen?
Hebben die van de prenatal, vindt het wel mee vallen..
5 jaar geleden
Wij nemen campingbedje mee. Pyjama aan in slaapzak. Als we naar huis gaan doen we slaapzakje uit. Gebruiken we dan als dekentje. Thuis slaapzak weer aan en na half uurtje valt hij weer in slaap. Je kunt ook nog een klein flesje geven thuis en dan naar bed . Eerste keer vond ik het ook spannend maar gewoon gedaan en zagen het wel. We wilde toch graag naar de bbq.
5 jaar geleden
Reactie op does81
Dank jullie wel nienke en betty. Ik heb daar dus ook moeite mee om dat los ...
Dit herken ik héél erg. Onze baby heeft het ritme ook echt nodig. We waren laatst weekend weg, Daar hebben we het een beetje los gelaten maar hij was helemaal van slag. Voel Ik me schuldig. Maar ik wil ook dat we het af en toe los kunnen laten. In de avonden zijn we nog niet met z'n drieën weggeweest (met dank aan corona haha)
Ik of mijn man was dan thuis, maar gaat binnenkort wel gebeuren denk ik. Zit daar ook wel mee ja.
5 jaar geleden
Onze kleine man wil nergens anders slapen dus we gaan optijd naar huis....helaas begrijpt niet iedereen dat. Elke baby is anders en onze kleine is echt van zn ritme dus daar houden we rekening mee en is hij een happy baby😊
5 jaar geleden
Reactie op Dyana
Wij zorgen dat we savonds op tijd thuis zijn, zodat hij half8 in bed kan.. ...
Ik vind het ritme van mijn zoon ook erg belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat je nooit eens een keertje met je kind op bezoek kunt gaan vind ik.
5 jaar geleden
Wij zijn 1 keer weg geweest s avonds. Camping bedje mee. Drama om in slaap te vallen natuurlijk. Tegen een uur of 9 naar huis gegaan, slaapzak uit in de maxi. En thuis weer in bed en meneer sliep meteen!!
5 jaar geleden
Normale bedtijd is bij ons 19:00u, op bezoek gaan savonds en hem wakker houden is dus geen optie. Paar keer bij mijn ouders geweest savonds dan gaat hij daar naar bed (wel ietsje later dan normaal max 20:00) en halen we hem er uit als wij naar huis gaan. In de pyjama in de auto met een dekentje, thuis slaapzak weer aan en verder slapen.
Op bezoek bij anderen is niet voor gekomen door Corona.
Als dat na de zomer wel zou moeten regelen we oppas of gaat hij logeren.
5 jaar geleden
Wij leggen haar ook in een campingbedje. En ze word en blijft wakker tijdens rit naar huis (meestal 10/15 min) , slaapt na 15 min kletsen in bed zo weer.
Wij doen dit niet elke week maar blijven er ook niet voor thuis want hier reageert ze verder goed op. En ze slaapt overal net zoals thuis.
als ze overdag een ander ritme heeft raakt ze wel eens van slag, maar savonds even uit bed halen is geen probleem. Ik denk dat der hartje gewoon nog slaapt.
5 jaar geleden
Als wij naar iemand toe gaan die geen bedje heeft dan nemen wij ons eigen campingbedje mee. Wij kleden ons meisje wel om naar der pyjama omdat ze dan weet dat ze de nacht in gaat. Op het moment dat we naar huis gaan tillen we haar in de maxicosi en word ze vaak wakker. Eenmaal thuis leggen we haar direct in haar eigen bedje en valt ze over het algemeen direct weer in slaap.