9 Reacties

3 jaar geleden

Ja mijn dochter doet hetzelfde. Ik dacht ook vanaf wanneer mag dat eigenlijk.

3 jaar geleden

Ik ben ervan overtuigd dat ze zelf heel goed aangeven wanneer ze ergens aan toe zijn dus ik zou je gevoel volgen en het gewoon proberen. Je hebt speciale peuterkussens maar ik heb nog geen kussen gekocht dus kan geen tips geven wat dat betreft. Ik weet wel dat het vanaf twee jaar vrij normaal is dat ze meer ondersteuning nodig hebben, maar dat het kussen niet te dik moet zijn.

3 jaar geleden

Vanaf twee jaar mag het (wordt zelfs aangeraden, wist ik ook niet).

3 jaar geleden

Wij hebben al een tijdje een gewoon dun kussen. Ene keer ligt hij er meer op dan andere keer. Hij ging ook zijn knuffels onder het hoofd leggen, heel duidelijk signaal dat hij toe was aan kussen.

3 jaar geleden

Ons zoontje slaapt al ruim een half jaar met een kussen omdat hij er toen om ging vragen. Hij had een periode nachtangsten en sliep toen veel bij ons in bed. In de nacht kwam hij dan op mijn kussen liggen en dat beviel hem schijnbaar goed. Sinds een paar maanden slaapt hij ook al in een 1 persoons bed met een dekbed. (Hij wordt volgende week 2). Wij hebben het Joepi Airflow Kinderkussen en daar slaapt hij heel goed op.

3 jaar geleden

Wij hebben een IKEA peuter kussen maar dit was geen succes hij is veel te dun hij is toen op een kussen van Zeeman gaan liggen die stelt ook niet veel voor maar valt meer in de smaak dan dat IKEA ding Maar onze zoon wilt alleen op de kussen liggen als hij verkouden is anders ligt hij omgekeerd in bed

3 jaar geleden

Wij hebben een super ademend kussen van Joepi (airflow) gekocht n beetje plat maar een perfecte eerste stap. Merk wel dat ze na een paar weken rustiger ging slapen dus in de buurt van haar kussen bleef.

3 jaar geleden

Reactie op does81

Wij hebben een super ademend kussen van Joepi (airflow) gekocht n beetje pl ...
Hey wij hebben dit kussen gister binnen gekregen alleen vraag me af of hij niet te groot is? Mijn zoontje gaat er namelijk met zijn halve lichaam op liggen is dat bij jullie ook? Hij vind het wel fijn om op te slapen want normaal moet alles wat niet zijn slaap knuffels zijn het bed uit. En hij heeft bij zijn benen nog genoeg ruimte om naar beneden te gaan..

3 jaar geleden

Ja bij ons ook n beetje groot maar merk wel op de camera als ze aan het draaien is dat ze dan echt haar kussen opzoekt alsof ze denkt oh ja daar moet ik liggen. Maar hij is niet erg hoog dus denk dat het niet zo erg is. Hij vormt een beetje mee.