25 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben al vanaf de eerste stapjes de schoenen van Shoesme, zijn niet goedkoop, maat wel super fijn!

5 jaar geleden

Mijn meisje draagt bunnies. Erg fijne schoentjes! Vaak grotendeels van leer, goede pasvorm en blijven mooi

5 jaar geleden

Wij hebben haar eerste schoentjes van het merk shoesme, flexibele zool en toch stevigheid. Ondanks dat het een veterschoentje is,is het goed aan te trekken.

5 jaar geleden

Bunnies hele mooie schoentjes met goede ondersteuning aan hak enz. Niet goedkoop maar wel heel goed voor de voetjes!

5 jaar geleden

1 paar van Shoesme en een goedkoopje van Van Haren.

5 jaar geleden

Wij hebben ook shoesme, in de opruiming gekocht 😊 Hebben jullie de eerste stapschoentjes of eerste loopschoentjes? Mijn zoontje loopt nog niet los, wel aan de hand en rond muren/meubels natuurlijk. Ik vond de loopschoenen steviger, dus die gedaan, maar ook wel getwijfeld of de stapschoentjes niet beter waren geweest.

5 jaar geleden

Ik heb ze nike classics aan gedaan! Te tof. Lekker te combineren met alles en ze loopt erop als een koningin!😁

5 jaar geleden

Onze dochter loopt momenteel op Adidas sneakers (tweedehands), en heb onlangs schoenen van Geox en Shoesme gekocht, waar ze heel goed op loopt Zijn niet heel goedkoop (Was totaal zo'n 80 euro kwijt voor 2 paar), maar ik vind goede schoenen heel belangrijk. Heb zelf door de jaren heen veel last van mijn voeten gekregen (o.a. door slechte schoenen) en ben daardoor heel erg gaan letten op kwaliteit. Dat wil overigens niet zeggen dat goede schoenen altijd duur zijn of dat dure schoenen altijd goed zijn, maar als ik goede schoenen vind dan ben ik bereid daar wel wat aan uit te geven. Probeer altijd wel in de uitverkoop te kopen. En inderdaad af te wisselen met wat goedkopere schoentjes. Heb deze schoentjes voor mijn dochter op de groei gekocht dus hoop dat ze er nog even op kan blijven lopen. Zo niet, dan worden ze wellicht nog een keer gebruikt door een toekomstig zusje/broertje of nichtje/neefje.

5 jaar geleden

Onze dochter heeft schoenen van shoesme en een paar goedkoperen voor naar de speeltuin van de h&m

5 jaar geleden

Merk Froddo en Camper hier, goed gevormd voor de voetjes maar soepele zool... En super schattig, niet onbelangrijk;)

5 jaar geleden

Scapino zijn we erg tevreden over! En ook nog eens betaalbaar

5 jaar geleden

Shoesme hier ook! Een zachte flexibele zool wat belangrijk is voor de voetjes nu. De stand van de voeten wordt in de eerste 2 jaar van het het kindje bepaald.

5 jaar geleden

Wij hebben via vinted Timberland schoentjes gekocht. Op vinted staan veel goede schoenen voor een leuke prijs. (Ook bijv. Van shoesme) Als ze nu vies worden of kapot gaan vind ik dat niet zo’n probleem.

5 jaar geleden

Donsje Amsterdam, Adidas sneakers & Timberland boots. Alle 3 een aanrader!

5 jaar geleden

We hebben ook shoesme. Echt een aanrader 🙂

5 jaar geleden

New balance m’n dochtertje loopt er heel goed op echt top

5 jaar geleden

Eerste stapschoentjes van Shoesme waren te klein voor mn zoontje dus van Keq vergelijkbaar gevonden. Eerste loopschoentjes superflex van Shoesme. Beide top!

5 jaar geleden

Reactie op Dem

Eerste stapschoentjes van Shoesme waren te klein voor mn zoontje dus van Ke ...
Hier idem, dus ook bij Keq uitgekomen. Bevallen prima, staan leuk. Maar nu op zoek naar de volgende stap. Ik ga ook eens kijken naar die superflex, bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Ons zoontje loopt op; Nike, Vans, all stars, en laarsjes van Bergstein. Loopt op al deze schoenen erg goed!

5 jaar geleden

Shoesme voor de eerste stapjes en nu shoesme met flexibele zool gekocht aangezien hij nu goed kan lopen!