25 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben ook shoesme, in de opruiming gekocht 😊
Hebben jullie de eerste stapschoentjes of eerste loopschoentjes?
Mijn zoontje loopt nog niet los, wel aan de hand en rond muren/meubels natuurlijk. Ik vond de loopschoenen steviger, dus die gedaan, maar ook wel getwijfeld of de stapschoentjes niet beter waren geweest.
5 jaar geleden
Onze dochter loopt momenteel op Adidas sneakers (tweedehands), en heb onlangs schoenen van Geox en Shoesme gekocht, waar ze heel goed op loopt
Zijn niet heel goedkoop (Was totaal zo'n 80 euro kwijt voor 2 paar), maar ik vind goede schoenen heel belangrijk. Heb zelf door de jaren heen veel last van mijn voeten gekregen (o.a. door slechte schoenen) en ben daardoor heel erg gaan letten op kwaliteit. Dat wil overigens niet zeggen dat goede schoenen altijd duur zijn of dat dure schoenen altijd goed zijn, maar als ik goede schoenen vind dan ben ik bereid daar wel wat aan uit te geven. Probeer altijd wel in de uitverkoop te kopen. En inderdaad af te wisselen met wat goedkopere schoentjes.
Heb deze schoentjes voor mijn dochter op de groei gekocht dus hoop dat ze er nog even op kan blijven lopen. Zo niet, dan worden ze wellicht nog een keer gebruikt door een toekomstig zusje/broertje of nichtje/neefje.
5 jaar geleden
Onze dochter heeft schoenen van shoesme en een paar goedkoperen voor naar de speeltuin van de h&m
5 jaar geleden
Donsje Amsterdam, Adidas sneakers & Timberland boots. Alle 3 een aanrader!
5 jaar geleden
Reactie op Dem
Eerste stapschoentjes van Shoesme waren te klein voor mn zoontje dus van Ke ...
Hier idem, dus ook bij Keq uitgekomen. Bevallen prima, staan leuk. Maar nu op zoek naar de volgende stap. Ik ga ook eens kijken naar die superflex, bedankt voor de tip!
5 jaar geleden
Shoesme voor de eerste stapjes en nu shoesme met flexibele zool gekocht aangezien hij nu goed kan lopen!