14 Reacties

5 jaar geleden

Misschien kan je naïf eens testen? Lekker geurtje en ook vrij zacht voor de huid

5 jaar geleden

Reactie op Ilvd

Misschien kan je naïf eens testen? Lekker geurtje en ook vrij zacht voor de ...
Daar dacht ik inderdaad aan :-) wou even jullie ervaringen horen :-)

5 jaar geleden

Weleda calendua is heel fijn. Heeft neutrale geur. Alleen is elke dag haartjes wel goed? Misschien kan je beter om de dag doen. Ben bang dat de hoofdhuid dan misschien aantast. Ben geen huisarts hoor maar ik de k dat gewoon.

5 jaar geleden

Reactie op Mariel Aarts

Weleda calendua is heel fijn. Heeft neutrale geur. Alleen is elke dag haar ...
Die hebben wij ook, idd fijn!

5 jaar geleden

Reactie op Mariel Aarts

Weleda calendua is heel fijn. Heeft neutrale geur. Alleen is elke dag haar ...
Het is echt nodig:-) soms gebruik ik enkel water hoor, maar het is echt een zwetertje. Ik gebruik ook maar heel weinig zeep/shampoo.

5 jaar geleden

Ik gebruik voor m'n dochter de shampoo van love, beauty and planet. Zit geen rommel in, ruikt lekker (je hebt verschillende geurtjes)

5 jaar geleden

Burts bees, die kunnen jullie samen gebruiken ook. Ruikt heerlijk!

5 jaar geleden

Nenuco

5 jaar geleden

Ik vind die van de Kruidvat verrassend lekker ruiken

5 jaar geleden

Weleda is heel goed en natuurlijk product 😉

5 jaar geleden

Ik heb de shampoo van Naïf, super product. Ruikt lekker, zit geen troep in, helemaal bio en prikt niet in de ogen

5 jaar geleden

De kleine badkamer, kan je ook vinden bij de AH. Ontzettend tevreden mee, bevat absoluut geen slechte inhoud, 100% natuurlijk. Ik heb heel wat opgezocht, zeker aan te raden !

5 jaar geleden

Reactie op fleur

Ik heb de shampoo van Naïf, super product. Ruikt lekker, zit geen troep in, ...
Bevat cocamidopropyl: kan voor een allergische reactie zorgen + parfum wat niet zo goed is voor de baby’s + sodium hydroxide: wordt gemaakt met sodium zout wat meestal gebruikt wordt om producten langer houdbaar te maken, dit product wordt ook gebruikt in producten waarmee je de badkamer schoonmaakt. Het ziet er ontzettend leuk uit, was wel geschrokken toen ik dit las :(

5 jaar geleden

Ik zou idd ook niet elke dag wassen. Wij doen haren was maar twee keer per week.