12 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben er 2. De ene als reserve gekocht, die was pas goed zodra hij naar mij rook. De eerste aapje heb ik de laatste weken van mijn zwangerschap namelijk bij mij gehouden. Ze hebben wel degelijk goed door welke wel vertrouwd is en welke niet.
5 jaar geleden
Ja, bij mezelf vroeger als kind. Ik had 1 knuffel en die was heilig. Mijn vader moest er zelfs een keer voor op en neer rijden om hem bij opa en oma op te halen. 5 kwartier heen, 5 kwartier terug. Hebben er bij onze dochters bewust voor gekozen om overal verschillende knuffels te hebben om dat soort ellende te voorkomen 🤣
5 jaar geleden
Reactie op mommy_2019
Wij hebben er 2. De ene als reserve gekocht, die was pas goed zodra hij naa ...
Ja dat heeft ze zeker, ik heb expres de aapjes gewassen voor ik ze gaf en heb inderdaad een reserve. Geur maakt haar blijkbaar niet zo uit, want ik was ze regelmatig om en om en dat gaat prima. En dat doen mijn ouders ook die hebben ook 2 witte. Alleen die blauwe van mijn schoonmoeder moet ze echt niet 😂. Ik moest daar zo hard om lachen, want ze is inderdaad erg wijs al 🙈. En vroeg me af hoe het bij andere ging ☺
5 jaar geleden
Reactie op marijegb
Ja, bij mezelf vroeger als kind. Ik had 1 knuffel en die was heilig. Mijn v ...
Jaa dat was ook wel een goeie geweest, en gelukkig zijn deze echt overal te koop.. Alleen als je dan iemand hebt die eigenwijs een blauwe koopt haha werkt het blijkbaar toch weer niet 😂
5 jaar geleden
Hier slapen ze niet zonder deze, is een foto van een van de twins, maar de kleine zus slaapt ook met deze, mijn mama heeft die ook gekocht omdat het een ramp is mochten we hun dodo vergeten 🙈

5 jaar geleden
Reactie op marijegb
Ja, bij mezelf vroeger als kind. Ik had 1 knuffel en die was heilig. Mijn v ...
Ik ben juist heel blij met een vaste knuffel. Hier een nogal eenkennig kind, al vrij vroeg, en juist aapje helpt haar om ook bij andere zich veilig te voelen. Vanmorgen was er een nieuwe juf op de opvang, die had ze al 2x gezien maar nu was zij alleen dus moest ze ook echt door haar aangepakt worden. Was direct brullen, maar zodra aapje in haar handen was, was het direct weer goed. Alsof ze een stukje mama bij zich draagt dan en zich vertrouwt voelt.
Maar snap ook als je er bewust voor kiest om veel knuffels aan te bieden om te voorkomen dat ze gehecht raakt en je dan ruim een uur heen en ruim een uur terug moet gaan om de knuffel op te halen 🥴.
5 jaar geleden
Reactie op mommy_2019
Ik ben juist heel blij met een vaste knuffel. Hier een nogal eenkennig kind ...
Daar helpt het zeker voor. Mijn oudste heeft meerdere vaste knuffels. Bij allebei de opa's en oma's, op de opvang, in de auto's en uiteraard thuis in bed. Voor haar werkt dat. Bij de jongste proberen we het nu op dezelfde manier. Hoop dat het voor haar ook zo werkt. Want het is wel heel handig 😊
5 jaar geleden
We hebben een knuffel en 2 spenen in bed liggen. Regelmatig zien we hem met 1 speen in de mond en de andere in de hand. Speen halen we uit zijn mondje als hij slaapt, zonder problemen. Om de knuffel geeft hij niet veel. Maakt ook niet uit welke erin ligt
5 jaar geleden
Tijdens de zwangerschap hebben we een koala knuffel bij ons in bed gelegd en deze knuffel was al vanaf vroeg een hit (waarschijnlijk vanwege onze geur). Inmiddels 3 van bij gekocht. Ze liggen allemaal in haar bed, aan 1 zit een speen vast. Deze rouleert onder alle knuffels. Tot nu toe geen voorkeur gelukkig.
Deze knuffel is haar grote steun en toeverlaat! Wat een troost vindt ze bij hem. Tijdens het spelen ligt hij gewoon op de grond, maar wordt er regelmatig naar toe gekropen om hem even een knuffel te geven. Zo schattig ❤
5 jaar geleden
Reactie op Lautje
Tijdens de zwangerschap hebben we een koala knuffel bij ons in bed gelegd e ...
Zo lief 🥰. Hier wordt hij meegesleept en gister had bij de opvang een ander kindje aapje te pakken en hij werd direct terug gepakt. Toen dat kindje niet losliet werd er direct een gil naar gegeven door dr. Haar aapje en duidelijk dat die niet gedeeld wordt.