10 Reacties

5 jaar geleden

Ouders en schoonouders hebben stoeltje van babypark de Puck kinderstoel. Weet alleen niet tot hoelang hij erin kan.

5 jaar geleden

Ikea kinderstoel

5 jaar geleden

Reactie op Babet

Ikea kinderstoel
Eens!! Super handig en makkelijk in en uit elkaar te zetten. Stoeltje is nu ook mee op vakantie

5 jaar geleden

Reactie op Babet

Ikea kinderstoel
Tot hoelang kunnen ze daar in?

5 jaar geleden

Oma heeft in de eerste instantie van het merk Hauck een 3 in 1 kinderstoel gekocht die van baby af aan te gebruiken is maar omdat er een 2e kleinkind onderweg is heeft ze er een Ikea kinderstoel bij gekocht. Zo kan de baby in de Hauck stoel en de dreumes van bijna 1 in de Ikea stoel.

5 jaar geleden

tweedehands kidsmill stoel gekocht. helemaal top! babyset er op en daarna normaal. Jaren plezier!

5 jaar geleden

Me ouders hebben een 2e hands stokke gekocht.,, 馃槃

5 jaar geleden

Mijn ouders hebben ook een ikea kinderstoel. Met inlegkussentje kan onze dochter (8 maanden) daar prima in zitten maar mijn nichtjes van 2 jaar zitten er ook nog regelmatig in.

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft 2 stokke鈥檚 voor haar kleinkinderen, daar kunnen de grotere(3 jaar) nu ook gewoon opzitten en die van mij van 8 maanden en die van mijn zus van 6 maanden kunnen er ook in zitten. Mijn vader heeft een Ikea stoel en mijn schoonouders hebben ook 2 Ikea stoelen.

5 jaar geleden

Ikea, voor amper geld een geweldige stoel die je bij kliederen zo kunt afspoelen of poetsen....topding voor weinig en handig voor op visite oid