11 Reacties

4 jaar geleden

Oh ok ik heb de spiegel die ik had met maxi cosi nu aan voorste stoel gedaan zo kan mijn dochter naar haar zelf kijken. Vind ze heel leuk.

4 jaar geleden

Wij hebben een gewone tablet van Samsung met een stoothoes eromheen en folie op het scherm ter bescherming. Je kunt ook zo'n auto organizer kopen die je aan de stoel hangt en waar je de tablet in kunt schuiven. Je kunt allerlei kinder apps downloaden met spelletjes en offline filmpjes. Eenmaal in zo'n app kunnen ze er niet zomaar zelf uit en hoef je dus niet bang te zijn dat ze ineens op plekken komen waar ze niet horen.

4 jaar geleden

Reactie op LVM2019

Wij hebben een gewone tablet van Samsung met een stoothoes eromheen en foli ...
Wat voor app is dit?馃槆

4 jaar geleden

Reactie op Alielle

Wat voor app is dit?馃槆
Deze bijvoorbeeld. Er is heel veel aanbod als je zoekt naar baby/kinder apps. Nu moet ik wel zeggen dat wij veel Engelstalige apps gebruiken. Komt mede doordat wij onze dochter meertalig opvoeden en omdat er vaak meer aanbod is in het Engels. We gebruiken bijv. ook wel de app van Cocomelon met filmpjes en liedjes die je kunt downloaden. En volgens mij heb je ook van Nijntje een app voor kids. Moet er wel bij zeggen dat wij de tablet (en dus ook de apps) nog maar weinig hebben gebruikt, eigenlijk voornamelijk tijdens vliegreizen en lange autoritten.

4 jaar geleden

Wij geven onze zoon meestal wat (zacht) speelgoed of een boekje (eventueel bevestigd aan een speen koord zodat het niet buiten bereik komt). En ook wij hebben een spiegel waarin hij zichzelf en ons kan zien, vind hij meestal erg leuk. Scherm zou ik zelf op zijn jonge leeftijd niet graag aan beginnen. Zie ook: https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/baby-tv-kijken/

4 jaar geleden

Bij mijn oudste heb ik nog nooit een schermpje gegeven in de auto. Hij wordt deze maand vier, laatst van Tilburg naar Groningen gereden zonder problemen. Hij is het zo gewend. Gewoon wat speelgoed mee in de auto. Kids moeten leren dat ze zichzelf kunnen vermaken zonder vermaakt te worden. Dat zou mijn advies zijn.

4 jaar geleden

Mijn schoonouders wonen in Leeuwarden, dus regelmatig zitten wij 2 uur in de auto. Onze dochter slaapt dan ook niet. Met mazzel 30 minuten. Wij geven haar altijd wat speelgoed en zetten nijntje op in de auto als ze er klaar mee is (meestal het laatste kwartier). We merkten en groot verschil toen we haar met de rijrichting mee in de auto hebben gezet. Ze vond het tien allemaal weer reuze interessant en kan zo beter contact met ons maken om te kletsen.

4 jaar geleden

Boekjes, liedjes, cd鈥檚 met verhaaltjes, auto鈥檚 kijken, vragen spelletje etc. Zo komen wij de auto ritten door :) Een schermpje kan altijd nog en is in mijn optiek voor vakanties (vliegtuig of 3-4+ uren rijden)

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n ding voor aan de voorstoel met een plankje. Daar ligt dan wat speelgoed op een 2 boekjes binnen haar handbereik. Verder liedjes zingen of op cd mee. alles bij elkaar is ze prima en tijd zoet mee. En als ze even niet meer wilt dan stoppen we een kwartiertje krijgt ze wat aandacht en rijden we daarna weer verder. Vaker van noord holland naar zuid Limburg gereden en gaat prima zo. En kwartiertje stoppen op een rit van 2 uur is eigenlijk voor niemand erg. Ze valt meestal alleen in slaap als het om tijd is voor haar slaapje.

4 jaar geleden

Wij hebben de samsung A7 tab, ideaal voor kids en niet te duur. Ook een ophangsysteem bij bol.com gekocht voor in de auto zodat onze meid er niet aan kan zitten

4 jaar geleden

Reactie op Alielle

Wat voor app is dit?馃槆
De Nijntje app is ook super leuk!