44 Reacties

5 jaar geleden

Die zijn inderdaad heel fijn, onze 2 jongens hebben ze ook vaak aan:-) Goede tip voor iedereen!

5 jaar geleden

Vallen deze groot of klein?

5 jaar geleden

Reactie op Tannie

Dat zal ik bekijken als we het vd week binnen hebben

5 jaar geleden

Ik ben ook fan! 😊 Ook ideaal voor fietsen als het een beetje regent! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Tannie

Ze vallen groot! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Ze vallen groot! 😊
Ja inderdaad! Ze vallen groot.

5 jaar geleden

Ideaal ding, inderdaad!

5 jaar geleden

Ze vallen groot als in: je moet echt een kleinere maat nemen? Die dingen moeten wel over kleding heen toch? Of gewoon niet te ruim nemen? Stel zoon past nu in maat 80, maar hij moet de winter nog door ermee en dan valt hij wel in 86, dan toch beter 80 nemen?

5 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ze vallen groot als in: je moet echt een kleinere maat nemen? Die dingen mo ...
Hier ben ik dus ook benieuwd naar 🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Ze vallen groot als in: je moet echt een kleinere maat nemen? Die dingen mo ...
Ik ben voor 86 gegaan. Mijn zoontje heeft nu maat 80. Maar die 86 is wel echt heel groot. Als je hem nu al meteen wilt gebruiken zou ik voor 80 gaan.

5 jaar geleden

Thanks voor de tip! Gelijk besteld!!

5 jaar geleden

Leek mij handig voor op de fiets met regen, maar ik las dat het bij de rits niet regendicht is dus helaas nog even verder zoeken.

5 jaar geleden

Ook besteld :) Bedankt voor de tip

5 jaar geleden

Reactie op Emmy85

Leek mij handig voor op de fiets met regen, maar ik las dat het bij de rits ...
Wij hebben een Deryan voetenzak + poncho voor op de fiets. Nog niet uitgeprobeerd, maar op het oog lijkt het best oke.

5 jaar geleden

Dank voor de tip! Ik heb ze net binnen en idd super leuk en handig!

5 jaar geleden

Onze zoon heeft net maat 80. Maat 80 past mooi, beetje op de groei. Mouwtjes en beentjes kun je makkelijk omslaan. Er past makkelijk een dikke trui onder

5 jaar geleden

Hier 86, nog veel te groot, maar met oprollen komen we een eind. Is wel schattig ;) Bedankt voor de tip, ideaal volgens mij

5 jaar geleden

Wij zijn ook fan

5 jaar geleden

Vandaag binnen gehad. Maat 80 ( draagt nu 80 maar dit valt groot) besteld hij is groot maar wel erg mooi en voelt super warm aan. Bedankt Nienkel voor de tip! 👍🏽🤗

5 jaar geleden

Ook hier zijn we heel blij met de overall! Lekker rondkruipen buiten 🎉 We hebben maat 80 gekocht, dit is ook zijn maat op dit moment. Hij heeft nog ruimte genoeg om hier nog verder in te groeien.