10 Reacties

5 jaar geleden

Uitdeelboekjes zijn leuk om te geven. Zijn er bijvoorbeeld van nijntje, dikkie dik, woezel en pip, kikker, etc.

5 jaar geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang en weet dat we blij zijn met bijvoorbeeld een stel bananen of fruitzakjes. Wij zelf trakteren over 3 weken dan ook op fruitzakjes in verschillende smaken.

5 jaar geleden

Wij hebben ook uitdeelboekjes gedaan. Geen idee hoe het ontvangen is, maar ik vond ze zelf erg leuk. En ik krijg zo vaak zooi bij die traktaties, dit was in elk geval nog een soort van nuttig en duurzaam.

5 jaar geleden

Waar haal je die uitdeelboekjes?

5 jaar geleden

Ik heb de doos gekocht bij de action. En de kleine doosjes besteld op alie express . Daar heb ik knijpfruitjes in . Voor de juffen doe ik een jungle mok met een zakje koffie , mini lion en mini lotus koekje.

5 jaar geleden

Reactie op emiero

Waar haal je die uitdeelboekjes?
Even zoeken op bijvoorbeeld bol.com en je vindt er veel. Of gewoon Googlen op uitdeelboekjes. Prijzen zijn overal hetzelfde, omdat boekprijzen vast liggen in Nederland.

5 jaar geleden

Reactie op Renate93

Ik heb de doos gekocht bij de action. En de kleine doosjes besteld op alie ...
Wat een leuke doosjes.

5 jaar geleden

Sam gaat trakteren op een bellenblaas en een doosje rozijntjes. Hiervan maak ik een vliegtuigje (pinterest). Zo hebben de kindjes niet alleen wat te eten, voor het geval ze nog geen rozijntjes mogen. Voor de juffen denk ik iets lekkers.

5 jaar geleden

Wat ik trouwens leuk vond om te krijgen was stoepkrijt (in een leuke vorm, je hebt ze o.a. van Nijntje, of dieren). Mijn zoon is daar nog te klein voor, maar het is makkelijk te bewaren en hij zal er vast nog wel een keer plezier van hebben. Het zag er sowieso leuk uit.

5 jaar geleden

Deze had ik gemaakt toen mijn oudste dochter 1 werd