9 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou zeggen dat als hij goed stevig zit, ook bij het rijden van het wagentje en dus niet gaat hangen in het zitje. Dus een kwestie van een keer proberen. Stevig zitten op de grond is 1 ding, maar in beweging komen en weer stoppen met het karretje vraagt toch meer energie en stabiliteit van zijn spieren. Denk dat je een beetje kan aanhouden dat als ze op de fiets mee kunnen, de spieren sterk genoeg zijn om in het karretje mee te kunnen.
5 jaar geleden
Ik zou zeggen vanaf moment dat hij zelfstandig een kwartiertje kan zitten en niet steeds voorover gaat en overal op kwijlt/proeft. Je kunt zelf rekening houden met hoelang je gaat winkelen natuurlijk maar een kwartiertje ben je zo kwijt. Ikzelf zweer bij boodschappen thuisbezorgd hihi maar dat is voor iedereen anders hoor. Hoop dat je er iets aan hebt
5 jaar geleden
Reactie op mommy_2019
Ik zou zeggen dat als hij goed stevig zit, ook bij het rijden van het wagen ...
Hoi mag ik je vragen wanneer je kindje op de fiets mee kan? Ik hoor verschillende verhalen en vind het verkeer met zown kleine voorop ineens eng haha, maar wil hier niet te vroeg mee beginnen. Thks
5 jaar geleden
Reactie op Coco
Hoi mag ik je vragen wanneer je kindje op de fiets mee kan? Ik hoor verschi ...
Wij hebben het zelf van de week een paar keer geprobeerd maar merk dat het nog te vroeg is. Hier kan ze rustig 10 A 15 minuten goed zitten. Maar in beweging merken we dat ze het nog niet leuk vindt. Dan gaat ze miepen. Dus wij wachten nog even. In principe is het advies als ze zelfstandig vanuit kruiphouding naar zit kunnen. Dacht eerst, ze zit toch stevig, dan moet het wel kunnen maar denk dat dat toch geen goede gedachtegang is geweest. Dus ik wacht tot ze zelfstandig kan gaan zitten voor we haar weer voorop de fiets meenemen. Nu zit ze met de maxicosi achterop dus mee op de fiets gaat ze wel. Maar is zo gezellig om dr voorop mee te hebben.
5 jaar geleden
Onze dochter is nu bijna 8 maanden en zit nu sinds 2 maanden ongeveer in een winkelwagen bij het boodschappen doen. De zitjes verschillen erg per supermarkt. Bij de Albert Heijn hebben we haar een tijdje dwars in het zitje gezet, zo zat ze toch stabieler tijdens het rijden.
Op de fiets zit ze al vanaf 4,5 maand. Met de grootste lol, ze vindt het nogsteeds geweldig!
5 jaar geleden
Loïs is nu 7,5 maand en heb ik 2 weken geleden voor het eerst in de winkelwagen gezet. Ze kan goed zelfstandig zitten. En ze houd zich ook goed vast tijdens het rijden. Met fietsen wacht ik nog even aangezien de rugspieren daar sterk voor moeten zijn, wat meestal vanaf 9/10 maanden is