9 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dezelfde vraag dus ik kijk mee 😊

5 jaar geleden

Ons zoontje is ongeveer 20 maanden tegen de tijd dat ik ga bevallen. Wij hebben voor de tweede een co sleeper voor de eerste 6 maanden ( dit hebben we bij de eerste ook zo gedaan). Als de oudste 2 wordt willen we starten met een eenpersoons bed. Zo heeft hij nog wat tijd om te wennen en kan hij ook nog terug naar het ledikantje. Mocht hij er nog niet klaar voor zijn dan is een extra ledikant zo gekocht. We gaan voor een hemnes bed van ikea zodat we er bij uitzondering op slechte nachten naast kunnen gaan liggen en hij dus wel altijd in zijn eigen kamertje slaapt.

5 jaar geleden

Mijn oudste dochter was 2 jaar en 8 maanden toen de jongste geboren werd. Wij hebben er voor gekozen om haar een paar maandjes voordat de baby kwam naar een groter bed te doen en het ledikant door te schuiven naar de baby. We wilden daar niet te korte tijd tussen laten zitten zodat het voor de oudste niet voelde alsof 'haar bed' naar de baby ging. Gelijk kleine make-over voor haar kamer gedaan zodat het niet meer een échte babykamer was (commode ging naar onze slaapkamer en gebruikte er daar voor beide kindjes). Wij hebben gekozen voor een eenpersoonsbed ipv een peuterbed omdat wij beide boven de 100 kilo wegen en dat is meestal het maximale gewicht wat een peuterbedje kan hebben. We willen graag samen op bed kunnen liggen om een boekje te lezen. Verder gaat een peuterbed ook maar weer beperkte tijd mee en het bed wat ze nu heeft kan onbeperkt mee. Plus dat ze op haar kamer ook de ruimte ervoor heeft. We hebben wel een bedhekje erbij gekocht en mast goed ook, want zonder valt ze uit bed 🙈 https://www.vidaxl.nl/e/8718475799306/vidaxl-bedhekje-peuter-180x42-cm-polyester-roze?gclid=CjwKCAjwtpGGBhBJEiwAyRZX2iO2X_eSZlvZDQ4JG00JlJRc-nIrOXKLMM0P3QtQhd3bAI4XPZAzNxoChnEQAvD_BwE

5 jaar geleden

Reactie op KRevet

Ons zoontje is ongeveer 20 maanden tegen de tijd dat ik ga bevallen. Wij he ...
Die hebben wij ook voor de oudste. Ook leuk voor logeerpartijtjes 😄

5 jaar geleden

Reactie op marijegb

Mijn oudste dochter was 2 jaar en 8 maanden toen de jongste geboren werd. W ...
Welk bedhekje hebben jullie er bij gekocht?

5 jaar geleden

Reactie op KRevet

Welk bedhekje hebben jullie er bij gekocht?
De link heb ik in het bericht er bij gezet. Erg handig hekje!

5 jaar geleden

Wij gaan ook van ledikant naar 1 persoon over denken we.

5 jaar geleden

Wat doen jullie met commode? Hier besloten om over te gaan naar eenpersoonsbed. Met een geleend ledikant als backup. Maar die commode vind ik nog wel heel handig nu

5 jaar geleden

Reactie op goudvis

Wat doen jullie met commode? Hier besloten om over te gaan naar eenpersoons ...
Bij ons staat hij nu op onze slaapkamer.