16 Reacties

2 jaar geleden

Oh wat gaat het weer snel he. Hij krijgt van ons iig een fiets. Voor de rest pluizen we straks samen de speelgoedfolder door die binnenkort uitkomt en sla ik op wat hij leuk vindt!

2 jaar geleden

Het gaat super snel! Hier is hij heel stellig dat bij heel graag een bestuurbare auto wil en verder heeft hij geen wensen (nog).
Laat je kindje wegdromen met de 24baby playlist

Laat je kindje rustig wegdromen met de gratis 24baby playlist. De zachte pianomuziek helpt je kleine ontspannen en rustig in slaap vallen. Zet de playlist op repeat en creëer zo een fijn slaapritueel, voor je kindje én voor jezelf.

2 jaar geleden

Magnetische stenen, Playmobil en Lego, Bruder voertuigen, boeken, muziekinstrumenten. Zoiets?

2 jaar geleden

Wij hebben kaartjes voor de Fenna theatershow (van Zappelin) en ze krijgt nieuwe nikes, omdat ze ze op vakantie is kwijtgeraakt 🤦🏼‍♀️ Verder is alles prima als het maar roze, regenboog, fluffy, unicorn, babyborn, frozen, gaby's poppenhuis, zeemeermin, of iets in de richting is 😂

2 jaar geleden

Hier krijgt hij een lego-trein van osn maar kadotjes rond de 15 euro om te vragen zijn we nog zoekende in, dus lees graag tips 😅😁

2 jaar geleden

Hier klaar, Een sinterklaas/verjaardagslijstje Er komt een abbonement op BoBo voor der verjaardag en een onesie van bing en flop. Sinterklaas: Via vinted Paw patrol auto's toren is me te duur. Koffiezetapparaat staat hoog op der lijstje Nieuwe klei En kleren voor babyborn Er word gevraagd aan familie, Verkleedjurk nieuwe, broodtrommel en drinkbeker, nieuwe rugzak. Mijn eigen tips wat onwijs leuk is: Magneten (magnetix) Creaola badbeesten, deze kan je kleuren en weer schoonmaken in bad.

2 jaar geleden

Ik ben nog een beetje inspiratieloos. Heb op het lijstje voor familie een microfoon staan aangezien ons zoontje graag voor ons doet "optreden" 😂 Een discolamp voor op zn kamer en een koptelefoon aangezien hij helemaal hysterisch wordt van het geluid van de stofzuiger 😅 Verder heb ik nog een vloerkleed en zitzak nodig voor zijn kamer maar ben bang dat hij dat geen leuke cadeaus gaat vinden 😄

2 jaar geleden

Jaa wat gaat het snel he. Ze krijgt van ons nieuwe Nike Jordans haar oude zijn kapot en helemaal vies geworden van de zandbak..😂 rugzak Barbie pop Broodtrommel/drinkbeker fietsje Ze vraagt echt al heel lang voor een fiets dus ik dat ze heel blij hier word!

2 jaar geleden

Van ons krijgt ze een schooltas en lunchbox. Verder op het lijstje gezet: mini loco, paw patrol, step lego, kinder messen, smartgames, Electro.

2 jaar geleden

Hier ook nog een beetje inspiratieloos.. ze houdt erg van knutselen, van zich mooi maken (schmink of nep make-up), van dansen en zingen, er komt een broertje of zusje bij dus misschien wat poppen accessoires.. maar heb er nog geen cadeau-idee bij 🙃

2 jaar geleden

Hij krijgt van ons Gravitrax en we hopen dat iemand een uitbreidingset cadeau geeft. Verder staat er op het lijstje (voor zowel zn verjaardag als sinterklaas) Lego Play doh dino Puzzel Donald duck junior (abonnement) Dino dekbed overtrek Dino horloge Mission dinos (spelletje) Kinetisch zand Bakspullen voor in het keukentje Metalen bouwvoertuigen van siku (voor in het kinetisch zand)

2 jaar geleden

Reactie op Mevrboes

Hier klaar, Een sinterklaas/verjaardagslijstje Er komt een abbonement op ...
Toch gezwicht voor een toren van paw patrol, wel is waar via marktplaats.

10 maanden geleden

En, wat zijn de cadeau ideeën voor dit jaar? Er is inmiddels al zo veel 🤭 dat ik het echt lastig vind..

10 maanden geleden

Reactie op Keetie88

En, wat zijn de cadeau ideeën voor dit jaar? Er is inmiddels al zo veel 🤭 ...
Moeilijk he! Hier staat ook al zooooveel speelgoed! Maar ze wil heel graag een Elsa verkleedjurk, pakjes voor babyborn, coblo en een zelesta kiddy dekbed met unicorns en regenbogen 😉 En van mij ouders een koffer die ze een keer in een winkel zag, met, jawel, unicorns en regenbogen 😂

10 maanden geleden

Ze wil heel graag een zeemeermin barbie en misschien een mooi poppenhuis.

10 maanden geleden

Paw patrol, nieuwe fiets, lego (lekker wat groots kunnen kopen als iedereen geld geeft)