8 Reacties

4 jaar geleden

Hoihoi, Zoek bij google naar oma weet raad en typ dan in verkoudheid. Dan krijg je een hoop tips met gewoon natuurlijke middelen. Zelf heb ik een neusspray maar das voorak voor de hooikoorts en omdat je de pilletjes niet mag als je zwanger bent. Maar weet dus niet of dat ook werkt als je gewoon verkouden bent. Beterschap!

4 jaar geleden

Heey, Helpt idd niet veel dat zout water.. Ik zette een pot vicks open naast mijn bed, helpt natuurlijk iets minder goed dan dat je het op u smeert maar ja dat mag nu natuurlijk ook niet meer :) of zo een etherische olie op zakdoek doen en naast hoofdkussen leggen kan ook helpen voor neus ‘s nachts vrij te houden.. Voor de rest rusten, uitzieken en blijven spoelen ;) Grtjs

4 jaar geleden

heb hier hetzelfde problee. al paar dagen verkouden..verstopte neus... 1ste dag ontzettende keelpijn...hield echt 3 dagen aan ofzo gelukkig daar wel vanaf.. ma nu nog erg verkouden... deed nog wel veel stomen... en voordat ik na bed ga lekker warme douche... maa kom er maar niet vanaf... ik lees graag mee voor tips..

4 jaar geleden

Ff naar apotheek en vragen naar neusspray die mag gebruiken nu maar sterker is als zoutoplossing. Was voor mij net even dat om er door te komen. Hield bij mij ook lang aan

4 jaar geleden

Xylometazoline neusspray mag voor korte duur gewoon gebruikt worden om er ff doorheen te komen en anders zou je Physiomer kunnen proberen! En voor pilletjes hooikoorts: Loratadine mag wel bij de zwangerschap gebruikt worden, gelukkig, anders hield ik het echt niet vol! Succes!

4 jaar geleden

Grootmoeders tip (werkt bij mij) voor het slapen gaan Viks onder je voetzolen smeren, sokken aan, slapen 👍

4 jaar geleden

Reactie op aapiejpatries

heb hier hetzelfde problee. al paar dagen verkouden..verstopte neus... 1ste ...
Dit heb ik vandaag gekregen van de apotheek & tip gekregen om Vicks op een zakdoek naast je te leggen. Niet op de huid! Helaas kunnen wij niet meer of dat doen en wordt het niet erger. Veel beterschap

4 jaar geleden

Tijdens het douchen goed veel warm water over je gezicht/neus laten stromen, dan klaren je holtes (niet ophalen) bijna altijd wel. Eucalyptus douche producten (kneipp bijv) doen het ook goed. Toitoi