13 Reacties
6 jaar geleden
Heel herkenbaar. Tweede week gaat beter bij mij. Gebeurd ook veel in je lichaam en mijn verloskundige zei dat vakantie vaak voor een groeispurt zorgt. Toch een stapje terug doen op werk. Heb ik ook gedaan, ben huidtherapeut dus fysiek zwaar werk. Gaat tot nu toe beter. Hang in there!
6 jaar geleden
Hier zelfde verhaal. Uitgeput en ook vroeg in bed. Lig nu ook lekker in bedje. Drukke baan en evenement op komst wat veel tijd en energie kost.
6 jaar geleden
Ik werk wel niet maar ik heb gemerkt dat ik thuis rnz een stapje terug moest doen. Het betert wel als je even meer rust en dan zorgt dat je nog voldoende “rust” :) dus hopelijk kan je toch nog wat genieten vd vakantie IPv vooral rust
6 jaar geleden
Ik ben ook sinds maandag weer begonnen. Ben kraamverzorgende en hoefde maandag maar tot 2 maar ik was kapot. Nu de rest van de week tot 5 maar merk het ook wel. Zei al ga gelijk met kraamvrouw op bed rusten😂. Morgen gesprek met leidinggevende over hoe het gaat dus wacht het af.
6 jaar geleden
Kon merken dat ik de eerste periode ontzettend moe was ‘ s middags uit het werk deed ik een dutje, ‘ s avonds vroeg op bed en weekends bijtanken maar na de vakantie is het gelukkig minder. Maar slapen kan ik nog steeds heel goed in het weekend slaap ik vaak wel een kleine 12 uur. Ben nu 28 weken en werk 32 uur moet nog tot 15 oktober werken
6 jaar geleden
Jep herkenbaar. Nu 29 weken zwanger, week 2 na vakantie gaat gelukkig al stuk beter. Net natuurlijk weer groeispurt (geweest) wat energie kost een uiteraard omschakelen van niks doen naar ritme en geleefd worden.