27 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga vooral Primark, een van de weinige plekken met echt leuke en stoere jongenskleren 💙 Ook regelmatig zeeman. Nu heel leuke van super Mario 😜 Af en toe de Kik of Jola

5 jaar geleden

Ik koop veel bij Zara

5 jaar geleden

Ik koop veel kleding in Portugal (mijn man is Portugees). Maar daar heb je niks aan natuurlijk. 😁 Ik koop ook wel regelmatig via: www.nextdirect.com/nl/nl www.laredoute.nl

5 jaar geleden

Online bij jayno kun je vaak leuke dingen kopen

5 jaar geleden

Ik kijk heel vaak bij kringloop winkels. Niet alles is daar meer mooi, maar er zitten ook heel vaak hele leuke dingen tussen voor bijna niks.

5 jaar geleden

Ot en Sien (webshop)

5 jaar geleden

La redoute, kiddome, mitoetie,

5 jaar geleden

Bij zalando een hele leuke kinderafdeling! Ik koop ook elke sale seizoen wat duurdere dingen voor de toekomst (als hij 2 en 3 is) met 70% korting!

5 jaar geleden

Kixx online

5 jaar geleden

Ik koop regelmatig wat bij babystyling. Mooie kleding van ecologische stoffen!

5 jaar geleden

Ik koop mijn kledij bij: H&M La redoute Noppies Next Zara

5 jaar geleden

Franse winkels als monoprix of sergent-major.com (ook online) hebben ook super leuke kleren, net weer wat anders.

5 jaar geleden

Boutique bij djenna, babystyling. Lpm boutique en zara

5 jaar geleden

En als je wat eventueel meer te besteden heb poppedoll😊

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter veel kleding gekregen en daar zit veel tussen van Z8. Net wat stoerdere kleding maar wel met vrolijke kleurtjes!

5 jaar geleden

Reactie op LVM2019

Ik koop veel kleding in Portugal (mijn man is Portugees). Maar daar heb je ...
Ik ben dol op Zippy! Ben zelf ook Portugees ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Dina-25

Ik ben dol op Zippy! Ben zelf ook Portugees ;-)
Jaaaa Zippy is fantastisch! Ik bestel het online, laat het bezorgen bij mijn schoonmoeder en zij neemt het weer mee als ze ons komt opzoeken in Nederland.

5 jaar geleden

Ik zie een paar reacties van dames die bij La Redoute bestellen! Ik heb daar echt een heel leuk jasjes gezien maar die maten in combi met leeftijd zijn heel anders dan hoe ik ze ken. Mijn dochtertje zit in 74 / 80 nu, wilde een 86 bestellen maar daar staat 2-3 jaar bij op die site... hebben jullie ervaring met hoe de kleding valt?!

5 jaar geleden

Monchou kids op instagram is ook heel erg leuk 🥰

5 jaar geleden

Kleertjes.com