34 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje sliep vanaf 6 maanden in zijn eigen bedje, hij is nu 8 maanden (gecorrigeerd 6 maanden)

5 jaar geleden

Hier slaapt hij overdag op zijn eigen kamer en komt in de nacht bij mij. Zolang er nog nachtvoedingen zijn slaap ik zo het beste, dus voorlopig laat ik het zo :)

5 jaar geleden

Hier is ze vanaf 10/11 weken naar dr eigen kamer gegaan. Toen kregen wij dat ze van ons wakker werd. Ze slaapt prima sinds ze op dr eigen kamertje ligt, ondanks ze nog nachtvoedingen kreeg.

5 jaar geleden

Mijn dochter ging vanaf 5 maanden in haar eigen kamer slapen (is nu 8 maanden oud). De eerste nachten had ik dat gevoel ook dat ik het zielig vond dat ze alleen sliep, maar wende snel. Ze sliep er beter door. Mama papa overigens ook😇

5 jaar geleden

Hier is ze met 6 maanden naar haar eigen kamer gegaan 'snachts, overdag sliep ze daar al. Ook omdat ze toen inderdaad steeds wakker werd wanneer wij naar bed gingen.

5 jaar geleden

Hier vanaf 2 weken al, maar ik gaf ook geen borstvoeding.

5 jaar geleden

Ons zoontje ligt in de nacht nog bij ons, maar wel in een ledikant. Overdag in zijn eigen bedje. Zijn slaapkamer is op een andere etage dan de onze, doorslapen gaat telkens beter, maar had echt geen zin elke keer naar boven te lopen, ik word daar altijd te wakker van en kan dan niet meer slapen. Binnenkort gaan we het wel proberen voor de nacht, maar eerst op vakantie. Hij wordt niet wakker van ons en merk dat hij vaak juist rustiger wordt van onze aanwezigheid. Maar goed papa en mama moeten ook een beetje loslaten😉

5 jaar geleden

Reactie op Mama van S en D

Hier slaapt hij overdag op zijn eigen kamer en komt in de nacht bij mij. Zo ...
Ja zo heb ik het ook gedaan. Alleen ben nu bij het moment dat hij in principe geen nachtvoeding meer nodig heeft 😔

5 jaar geleden

Reactie op Bettyy

Mijn dochter ging vanaf 5 maanden in haar eigen kamer slapen (is nu 8 maand ...
Haha aahh ja ik denk dat ik er meer moeite mee heb dan hem.

5 jaar geleden

Reactie op Rozemarie-24

Ons zoontje ligt in de nacht nog bij ons, maar wel in een ledikant. Overdag ...
Ja ons zoontje ook in zn ledikant ja Bij ons wel op dezelfde etage alleen heb maar 1 ledikant dus ben elke dag dat spul aan het verschuiven zodat hij overdag iig in zn kamertje sliep. Kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om naar een andere etage te gaan! Bij ons grenst de badkamer aan onze slaapkamer dus als we tandenpoetsen of daar het licht aandoen wordt hij wakker van 😒

5 jaar geleden

Vanaf 6 maanden op eigen kamer gedaan. Mijn zoontje werd wakker wanneer wij naar bed gingen en ook na de nachtvoeding wanneer ik weer mijn bed in ging. Op zijn eigen kamer sliep hij veel beter door!

5 jaar geleden

Ons zoontje slaapt al vanaf 2 maanden op zn eigen kamer overdag en s nachts

5 jaar geleden

Ons zoontje was 2 week en sliep op zijn eigen kamertje.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden maar slaapt nog steeds in de co sleeper naast ons 🤭🤭🤭 ik heb haar een paar keer in haar eigen kamertje gelegd maar ik slaap dan zo onrustig... Ik moet er even doorheen🤭

5 jaar geleden

Hier vanaf 5 maanden. Inderdaad voor de nachtrust van dochterlief, maar ook voor die van mama, want ik werd wakker van ieder geluidje van haar 😅 In haar eigen kamertje slapen we allemaal beter. Was wel even wennen hoor, de eerste nachten vaak nog even om het hoekje gekeken 😉

5 jaar geleden

Hier slaapt onze dochter ook vanaf 5 maanden op de eigen kamer. Na lang gegoogle leek dat de beste leeftijd te zijn en uiteindelijk slaapt zij er beter door! Dus dat is een leuke extra ☺️

5 jaar geleden

Ons dochtertje slaapt ook nog lekker bij ons op de kamer, ze is 7,5 maand. Ik moet er niet aan denken dat ze helemaal alleen op haar eigen kamertje ligt. En eerlijk gezegd vind ik het veel te gezellig. Al word ze sinds een week wakker als ik ‘s morgens m’n bed uit ga om aan te kleden. Dus ik ben bang dat het niet heel lang meer gaat duren tot ik er echt aan moet geloven..

5 jaar geleden

Vanaf nacht 2 (1e nacht was helaas in het ziekenhuis)

5 jaar geleden

Mijn zoontje heb ik met 4 maanden altijd overdag in zn eigen kamer laten slapen zodat hij kon wennen aan de kamer en het bed. Ging uiteraard ook niet zonder slag of stoot. Met 5,5 maand heb ik hem ook snachts in zijn eigen bed gelegd. 1e 3 nachten was hij wat onrustig maar ging snel beter en slaapt nu van 7 tot half 7 zonder wakker te worden

5 jaar geleden

Ons zoontje sliep met 8 weken op z'n eigen kamertje. Vond 't wel moeilijk, maar voor hem was 't geen probleem!