Wij hebben een heel leergierig en nieuwsgierig mannetje en ik had het gevoel dat hij snel zou gaan staan nadat hij kon kruipen. Ongeveer een maand geleden (toen hij 6,5 maand oud was) de bodem van de box en bed naar beneden gedaan en maar goed ook. 2 dagen laten stond hij snachts in zijn bed.
Pff wat zijn er veel die al staan. Snelle babys! Hier wel 1 stand omlaag gedaan omdat hij omrolt in bed en hij met zn handje de bovenkant van de ledikant vastgreep. Hij is 7 maanden en trekt zich nog echt niet op laat staan dat hij gaat staan.
Ik heb de ledikant bodem omlaag gedaan toen mijn zoontje begon te tijgeren en met zijn handjes boven de rand uitkwam.
Sinds een week trekt hij zich overal aan op en probeert steeds vaker te staan.
Onze ledikant kan ik 2 verschillende standen omlaag, ik heb hem nu nog in het midden liggen maar denk erover om binnekort toch de bodem op de laagste stand te zetten. Vind het niet prettig als hij in zijn bedje staat, het idee dat hij in zijn enthousiasme zich bezeert of erover heen kukelt.. 😬
Sinds afgelopen weekend kruipt de kleine als een speer het hele huis door. Overal aan proberen op te trekken is ook heel leuk. Sinds deze week de box in ieder geval om laag gedaan. Van t weekend gaat t bed ook naar beneden.
Ze kruipt sinds een paar weken en begint zich nu op te trekken dus meteen de box en het bedje lager gezet want anders klimt ze er zo overheen. Bizar hoe snel dat ineens gaat!
Hier is hij met 7,5 maanden. Omlaag gegaan hij begon steeds meer te bewegen vandaar de keuze. Bij ons kan het bedje op 3 standen dus hij staat nu in de 2 de