6 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/p/toiletbril-family-softclose-quickrelease-dubbele-toiletzitting-45-5x36-9x3-9cm-wit/9200000080238726/ Ons zoontje gaat er al heel vaak op en ik vind het ideaal en als hij ouder is haal je de verkleiner er gewoon af en heb je een normale bril.

4 jaar geleden

Wij hebben de Tiger Tulsa bril, groot voordeel vind ik dat de verkleiner bij normaal gebruik gewoon mee omhoog gaat met de deksel omdat deze met een magneet blijft hangen. Daarnaast kan je de volledige bril met een druk op de knop losmaken om deze grondig te reinigen. Onder andere te koop bij Amazon en Bol.com .

4 jaar geleden

Reactie op dylian

Wij hebben de Tiger Tulsa bril, groot voordeel vind ik dat de verkleiner bi ...
Super handig dit inderdaad hebben jullie een apart krukje er bij staan zodat je kindje er zelf op kan klimmen?

4 jaar geleden

Gebruiken jullie hier dan nog een los krukje bij of tillen jullie hem erop?

4 jaar geleden

Reactie op KRevet

Gebruiken jullie hier dan nog een los krukje bij of tillen jullie hem erop? ...
Ik til hem er gewoon op misschien als hij echt zindelijk is een krukje of opstapje maar dat zie ik tegen die tijd wel.

4 jaar geleden

Ik heb een krukje en wc verkleiner van de ikea heb expres het hogere krukje genomen zodat ie er met ze voeten op kan ik til hem wel op de wc maar er af doet ie zelf nou ja hij gaat op het krukje staan en houd me hand vast ben over de verkleiner minder te spreken die blijft nog wel is aan zen billen plakken ik twijfel om zoon familie wc bril te halen