13 Reacties

5 jaar geleden

We zijn net buiten geweest met een romper, maillot, joggingbroek, fleeceteui. Daaroverheen een skipak met een sjaal, muts en handschoenen. En dat gevoerde winterlaarsjes. Het draait allemaal om laagjes, laagjes, laagjes! Veel plezier in de sneeuw 🤗☃️

5 jaar geleden

Ik doe er de normale kleding onder. Romper lange mouw, trui, spijkerbroek

5 jaar geleden

Ski pakje, daaronder een romper met lange mouwtjes, een t-shirt en nog een truitje. Dikke sokjes en een jeansbroek ☺️

5 jaar geleden

Hier heeft ze der skipakje aan.. Daaronder gewoon een trainingsbroek en shirt/trui.. Skipak is lekker warm.. Ze heeft het nie koud gehad... Vanmiddag weer verder in de sneeuw spelen🤭

5 jaar geleden

Wolletjes! 😊 Die van dilling en joha prikken niet, wollen romper, broek met een legging eronder, dan een wollen overall en daaroverheen een waterdicht ielm pak!

5 jaar geleden

Romper lange mouw, dikke maillot, trainingspak en dan een skipakje met sjaal en muts. Dan ingepakt in de wagen met voetenzak en regenkap er over. Maar ze vond het verschrikkelijk. Nu sneeuwde het nog en die wind is echt verschrikkelijk. Hopelijk vanmiddag na dr slaapje dat het droog is. Dan gaan we nog ff naar buiten. Anders blijven wij lekker binnen. Ze is ook nog te klein om echt te spelen in de sneeuw, is ze nog iets te klein voor.

5 jaar geleden

Ik heb romper lange mouw gedaan, trui, broekje met voering, jas en dan een IELM overal. Sjaal, muts en handschoenen, dikke sokken met laarsjes.

5 jaar geleden

Overall*

5 jaar geleden

Wij hebben een skipakje met capuchon en hoge kraag en een fleece overall voor eronder. Ook skisokken en gevoerde boots. Handschoenen hebben we ook (alles van Decathlon) maar die wil ze vaak niet aan.

5 jaar geleden

Ze heeft haar normale kleding onder het skipakje. Muts onder de capuchon en 2 paar sokken in de regenlaarsjes. En in de slee zit ze in een voetenzak die tot aan dr oren dicht kan.

5 jaar geleden

Haha het skipakje van decathlon is populair zie ik.

5 jaar geleden

Wat voor schoenen hebben jullie kinderen eigenlijk aan?

5 jaar geleden

Reactie op Meringue04

Wat voor schoenen hebben jullie kinderen eigenlijk aan?
Sokken, slofjes, wollen sokken erover heen en het skipak is zolang dat deze over zijn voeten komt. En aangezien hij nog niet zoveel loopt zijn snowboots voor een kruipend kind niet makkelijk denk ik. En hij heeft heerlijke warme voeten als we binnen komen