20 Reacties

5 jaar geleden

Ik geef mijn zoontje van 8maanden griekse yoghurt met een beetje jam erdoor heen

5 jaar geleden

Ik geef gewoon volle yoghurt. Vanmorgen met een klein beetje havermout er doorheen.

5 jaar geleden

Ik geef gewone yoghurt, niks erdoor eigenlijk.. ze vindt het zo al heel lekker, haha

5 jaar geleden

Ik geef yogolino met een beetje fruit erdoor echt een succes hier!

5 jaar geleden

Yogolino en anders griekse yogurt

5 jaar geleden

Gewone volle yoghurt van Arla, is wat milder en bio ;) Griekse yoghurt vindt ze ook heeeeel lekker. Soms pureer ik wat fruit en roer dat erdoor voor de variatie.

5 jaar geleden

Ik geef ook gewone, volle yoghurt van de Jumbo, huismerk. Zonder iets erdoor, hij vindt het heerlijk! Soms geven we voor de afwisseling ook de vanille vla van Den Eelder.

5 jaar geleden

Op welk moment geven jullie yoghurt? Ik heb het gevoel dat haar hele dag al zo vol met voedingen zit 😅 Of is dit ipv fruithapje?

5 jaar geleden

Ik geef mijn dochter halfvolle yoghurt en dan na t avondeten als toetje. Doe er niets doorheen, ze smult ervan. Haar mondje gaat dan altijd weer snel open🤣

5 jaar geleden

Wij geven gewoon magere kwark..

5 jaar geleden

Reactie op AnnevSomer

Op welk moment geven jullie yoghurt? Ik heb het gevoel dat haar hele dag al ...
Ik geef haar smiddags als tussendoortje yoghurt. Meestal met een klein koekje erdoorheen gekruimelt... Tegen uurtje of 14:30 Hier krijgt ze sochtends haar fruit.. En dan smiddags dit als tussendoortje... Maar je kan het ook met elkaar mengen.. 😊 Hier vind ze de yoghurt gewoon zo al lekker...

5 jaar geleden

Gewoon volle yoghurt zonder iets er doorheen

5 jaar geleden

Griekse yoghurt vind hij lekker krijgt dit als toetje en soms tussendoor met geraspt fruit erdoor

5 jaar geleden

Volle kwark naturel af en toe een paar hapjes (als wij zoiets eten is niets geven soms geen optie haha) met een blij smakkend smoeltje als resultaat. Kreeg een tip om geen mager te doen ivm zuurtegraad waar je kindje nog moeite mee kan hebben.

5 jaar geleden

Magere yoghurt tip van consultatie bureau ook als ze last hebben van de tandjes fijn om te koelen

5 jaar geleden

Volle yoghurt met een drupje slimpie erdoorz

5 jaar geleden

Reactie op AnnevSomer

Op welk moment geven jullie yoghurt? Ik heb het gevoel dat haar hele dag al ...
Ipv fles van 3 uur

5 jaar geleden

Volle yoghurt zonder iets. Smullen!

5 jaar geleden

Vole bio yoghurt, die is wat milder dan een gewon yoghurt