23 Reacties

5 jaar geleden

Maakt eigenlijk niet zoveel uit meestal nivea of Kruidvat merk. Merk maakt niet heel veel uit belangrijk vind ik wel dat er kids op staat en pak meestal de waterbestendige

5 jaar geleden

Er zijn enorme verschillen, het maakt wel degelijk uit. Er zijn 2 soorten filters: chemisch en minerale. De laatste zijn natuurlijker en minder schadelijk. Er zitten bv geen metalen of nanodeeltjes in. Een bekende is die van Attitude.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ik kijk voor een creme met kleur, dan weet je zeker dat je overal gesmeerd hebt

5 jaar geleden

Wij gebruiken nivea kids factor 50!

5 jaar geleden

Ik heb gisteren Zwitsal spray factor 50 gekocht, voor de oudere kids gebruik ik ambre solaire factor 50, of de P20, heeel vet, maar werkt super goed!

5 jaar geleden

Wij gebruiken voor onze dochter de huismerk Kruidvat kids factor 50.

5 jaar geleden

zonnebrand van dr leenarts

5 jaar geleden

Ladival factor 50. Te koop bij oa Etos. Geen rotzooi, geen geur en smeert goed.

5 jaar geleden

p20 factor 50!

5 jaar geleden

Vision Baby & Young Kids SPF 50+ Zeer hoge zonbescherming voor de kwetsbare baby- en kinderhuid. Met UV-filters van natuurlijke oorsprong*. • Zeer hoge zonbescherming • 100% parfumvrij • Met UV filters van natuurlijke oorsprong
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op Syl6mei

Ik heb gisteren Zwitsal spray factor 50 gekocht, voor de oudere kids gebrui ...
De zwitsal spray is alleen vanaf 4 jaar toch?

5 jaar geleden

Zwitsal 30&50. 30 voor een 20 graden zonnetje, 50 voor warmer! (Ruikt super lekker)

5 jaar geleden

Via een andere topic ben ik de Kruitvat merk gaan proberen. Tegen gevoelige huid. Afgelopen dagen gebruik en me zoontje kan er goed tegen . Is dit dat oké? Of zijn er betere voor gevoelige huid? Hoe weet je of het goede bescherming biedt??

5 jaar geleden

Reactie op Hayattie

Via een andere topic ben ik de Kruitvat merk gaan proberen. Tegen gevoelige ...
Kruidvat gebruik ik ook. Heb ooit onderzoek gelezen en kruidvat zonnebrandcrème kwam als één van de beste uit de test.

5 jaar geleden

Wij gebruiken naïf dit omdat het is gemaakt van natuurlijke producten er zit geen oxybenzone of octinoxate en geen microplastic. Ook geeft het geen witte waas en ruikt het heerlijk door de amandel

5 jaar geleden

Mijn man had onlangs Nivea gekocht maar ik heb nu Altruïst besteld; een kwalitatief goede en veilige zonnebrand, ontwikkeld door een dermatoloog. Ook nog zeer betaalbaar: https://www.ad.nl/nieuws/nederlander-ontwikkelt-zonnebrand-die-goed-en-goedkoop-is~a18defc0/

5 jaar geleden

Veel zonnebrandcrèmes bevatten chemicaliën die hormonen kunnen verstoren en/of een huidallergie kunnen veroorzaken. Deze stoffen wil je vermijden: oxybenzone. avobenzone. octisalate. ethylhexyl salicylate. octocrylene. homosalate (ook bekend onder de namen Homomenthyl salicylate, HMS, HS; 3,3,5-trimethyl-cyclohexyl-salicylate) octinoxate. Parfum en parabenen kun je ook beter mijden.

5 jaar geleden

Het wordt weer mooi weer dus toch nog even delen: P20! Is superspul, ook voor volwassenen. Duur, maar werkt supergoed, ben er nog nooit mee verbrand en je hoeft niet zo vaak te smeren!

5 jaar geleden

Reactie op LVM2019

Veel zonnebrandcrèmes bevatten chemicaliën die hormonen kunnen verstoren en ...
Welke gebruiken jullie dan? Groeten

5 jaar geleden

Reactie op Elske

Ladival factor 50. Te koop bij oa Etos. Geen rotzooi, geen geur en smeert g ...
Ik gebruik deze