14 Reacties

2 jaar geleden

Poe wij ook !!! Sliep altijd door van 19:15 tot soms wel 8:30 .... nu ben ik ook op en hij loopt steeds te gillen in de nacht , drama !!!! Dacht dat het eerste jaar het ergste was maar bij ons begint het nu pas ofz 🤔 alle tips zijn welkom??? 😔

2 jaar geleden

Wow hier precies het zelfde.. onze dochter ook net een week een jaar. 🥲

2 jaar geleden

Heb hier inderdaad paar weken terug ook last van gehad. Mijn dochter kwam in de nacht nooit meer voor de fles maar toen een week lang wel. Ik dacht zelf dat het te maken had met het verzetten van de klok. Inmiddels is het hier nu weer op regel en slaapt ze weer door zonder fles en wakker te worden. Dus tips nee heb me er zelf aan toegegeven door haar wat vaker de fles te geven. En de overdag slaapjes deed ik echt pas wanneer ze het aan gaf

2 jaar geleden

Heeft ze misschien last van een sprongetje? Hier kwam ze een aantal weken stipt om 4/5 uur s’nachts. Wij gaven haar een flesje en lag verder tussen ons in. Overdag wil ze wel slapen maar moeilijker dus maken we haar lekker moe door van alles met haar te doen, dus mijn tip geef gewoon haar flesje en maak haar lekker moe. Misschien een lekker warm bad, kan ook wel helpen! Succes. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op LFM96

Heeft ze misschien last van een sprongetje? Hier kwam ze een aantal weken s ...
Ja als het goed is zit ze in een sprongetje maar ze heeft normaal nooit echt last van sprongetjes 🙈 laten we hopen dat ze na een paar dagen ook weer slaapt zoals voorheen 🤞🤞

2 jaar geleden

Heb hier inderdaad paar weken terug ook last van gehad. Mijn dochter kwam i ...
Ik zie dat ze moe is overdag maar ze blijft dan gewoon wakker rechtop in bed zitten spelen wanneer ik ze naar bed doe dan de tuttebel🙈

2 jaar geleden

Ohh ja, dramatisch. Hebben wij gehad tussen. 11-12 maanden. We hebben er aan toe gegeven en na 2 weken zijn we weer bewust gaan afbouwen. Dus de hoeveelheid verlaagd. Na een maand ging het weer goed. Maar pfoe, was heftig.

2 jaar geleden

Reactie op Ilona1407

Ik zie dat ze moe is overdag maar ze blijft dan gewoon wakker rechtop in be ...
Mijn dochter kan daar ook een ster in zijn, is liever wakker dan dat ze wil slapen. Daarom slaapt ze de ene keer of 1 of 2 keer op een dag

2 jaar geleden

Reactie op Joycejoyce

Ohh ja, dramatisch. Hebben wij gehad tussen. 11-12 maanden. We hebben er aa ...
Blij dat we niet de enige zijn in deze situatie 🙈 dat is een goed plan, na 2 weken afbouwen. Dat ga ik proberen🤞🤞

2 jaar geleden

Mijn dochter kan daar ook een ster in zijn, is liever wakker dan dat ze wil ...
Ja hier dus precies hetzelfde. Ze heeft echt wel 1 dutje overdag nodig, eigenlijk 2 maar dat zit er de laatste tijd niet in. Meestal als ze een dutje van minimaal 1.5u heeft gedaan dan slaat ze het 2e dutje wel over maar 1.5u is nu dus te weinig met het minder slapen/vaker wakker zijn snachts.

2 jaar geleden

Precies hetzelfde hier! Schreeuwend wakker om 03.00 en niet meer willen slapen. Vreselijk. Al een week vanaf 04.00 klaarwakker. Lang leve sprongetjes 😬

2 jaar geleden

Same here! Alleen begon t al rond 11 maanden en zitten er nu al een maand mee. Rond 23, 2 en 5 uur wakker meestal en dan móet ze de fles en zet het op een hysterisch huilen. Niets anders helpt. Wij proberen de hoeveelheid flesvoeding af te bouwen. Sterkte en succes!

2 jaar geleden

Een sprongetje misschien OF te weinig voeding overdag waardoor ze snachts voeding wilt ?

2 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Een sprongetje misschien OF te weinig voeding overdag waardoor ze snachts v ...
Dat is het probleem niet denk ik, ze eet genoeg en als ze het eten op heeft dan krijgt ze snacks tussendoor. Ze geeft vaak zelf aan wanneer ze genoeg heeft