7 Reacties

2 jaar geleden

In de ochtend papfles van kunstvoeding (deed al brood maar ivm te weinig drinken doe ik nu eerst weer fles) Fruithapje van 2 stuks fruit en een ligakoekje 1 of 2 stukjes brood met bekertje half volle melk. Tussendoortje soepstengel, cracker, maisstengel, koekje, fruit zoiets. Warme maaltijd En daarna op bed Overal waar hij is leg ik drinken neer, water thee of diksap

2 jaar geleden

Hier is het 0700 fles 150 0900/0930 fruit met een stuk brood. Hier bij bied ik halfvolle melk. 1200/1230 2 stuks brood met halfvolle melk Tussendoortjes zijn vaak een cracker, fruit, koekje enz 1700 groente vaak met de pot mee, is het te zout of pittig krijgt ze een potje met toetje 1900/1930 papfles of normale fles met 210 (deze gaat niet altijd helemaal op) En kwa drinken is het vaak tussendoor wat water thee diksap, Roosvicee.

2 jaar geleden

Ik vind het ook nog zoeken hoe en wat voor nu; 7.00u flesje 150 cc 9.00u fruit 12.00u 2 boterhammen met bekertje (koude)halfvolle melk 15-16.00u tussendoortje 17.00u avondeten, soms yoghurt na 19.00u papfles van 150 cc

2 jaar geleden

Ik geef op dezelfde momenten een fles met moedermelk en probeer het momenteel te mengen. Puur wil ze het niet drinken. Vervelende is alleen dat ze nu dus ook vaker mijn melk weigert.. Zojuist wilde ze de avondfles niet drinken en heb ik haar op bed gelegd. Daarna bleef ze huilen en heeft ze in 3 etappes toch nog die gemengde fles opgedronken..

2 jaar geleden

Hier gaat het schema erg goed, hij lust alleen geen melk. Niet warm, niet koud en niet als pap. 7 november 1 jaar geworden. 08/09 210cc opvolgmelk met pap 11/12 volkoren boterham met boter en beleg en wat water 14/15 fruit hap 17/18 warm eten (potje van 12/15/18 maand we wisselen voor de smaken) met danoontje 20/21 210cc opvolgmelk met pap

2 jaar geleden

Hier krijgt ze ook nog 3 flessen Sochtends fles 190 Daarna fruithapje Tussen de middag broodje of Yoghurt met fles Tussendoortje Warm eten Avond fles Gewone melk krijg ik er hier met geen mogelijkheid in nog🙈 als dat eindelijk wil wil ik proberen de fles tussen de middag te vervangen voor een beker gewone melk