12 Reacties

5 jaar geleden

We hebben kamer verdeeld in roze en blauw met een boom maar is nog veel werk juist begonnen

5 jaar geleden

Dochter vond het leuk en ik precies dat het wat druk is

5 jaar geleden

Bij ons ook een gedeelde kamer! Ons zoontje heeft niet echt perse een jongens of meisjes kamer. We hebben donkergroen gecombineerd met lichtergroen, okergeel en hout tinten. Als het ons zoontje een broertje krijgt prima maar mocht het een meisje zijn kan het eigenlijk ook prima.

5 jaar geleden

Ik lees even mee want dit wordt mogelijk een dilemma voor ons in de toekomst (verhuizen of kids samen op kamer)

5 jaar geleden

Dit is onze kamer kleur voor onze jongen! Zandkleur met roestbruin/terracotta. Kleur had ik al bepaald toen ik nog niet wist of het een jongen of meisje zou worden. We combineren het met witte meubels en rotan/bamboe. Ik vind het wel genderneutraal 馃槃

5 jaar geleden

Reactie op LISAXX

Dit is onze kamer kleur voor onze jongen! Zandkleur met roestbruin/terracot ...
Heel mooi!

5 jaar geleden

Wij hebben trouwens lauriergroen en okergeel. Kamer was initieel onze eetkamer maar we vinden deze kleuren voor de kinderkamer ook heel mooi. Geslacht is nog onbekend maar kan volgens ons voor allebei

5 jaar geleden

Das intussen :) bedankt voor jullie antwoorden, we gaan nog zien of we mss toch gewoon voor neutraal gaan gaan maar jammer genoeg wordt dochter boos als roze weggaat

5 jaar geleden

Reactie op LISAXX

Dit is onze kamer kleur voor onze jongen! Zandkleur met roestbruin/terracot ...
Welke kleur/nummer/merk is dit? Dit was ook mijn idee voor de babykamer :)

5 jaar geleden

Reactie op Suus100

Welke kleur/nummer/merk is dit? Dit was ook mijn idee voor de babykamer :) ...
Heb deze kleur 'gejat' van little Dutch, kunt met de flexa app kijken namelijk welke kleur het is. De kleur heet: D0.34.47. Ben er echt super blij mee!

5 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Das intussen :) bedankt voor jullie antwoorden, we gaan nog zien of we mss ...
Je kunt er dan toch ook licht roze van maken als je dit te heftig vindt. Dan krijg je dochter evengoed roze馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Das intussen :) bedankt voor jullie antwoorden, we gaan nog zien of we mss ...
Hoe mooi! Jij maakt zelf die muurschilderingen?