Hoi, we hebben een meisje van bijna 5 en verwachten een jongen begin november,
Wonen niet al te groot en komende 2 a 3 jaar moeten ze 1 kamer delen :) nu is de vraag zou ik jullie kamertjes mogen zien als jullie in zelfde situatie zitten. Hoe doen jullie dat met kleuren ?
Bij ons ook een gedeelde kamer! Ons zoontje heeft niet echt perse een jongens of meisjes kamer. We hebben donkergroen gecombineerd met lichtergroen, okergeel en hout tinten. Als het ons zoontje een broertje krijgt prima maar mocht het een meisje zijn kan het eigenlijk ook prima.
Dit is onze kamer kleur voor onze jongen! Zandkleur met roestbruin/terracotta. Kleur had ik al bepaald toen ik nog niet wist of het een jongen of meisje zou worden. We combineren het met witte meubels en rotan/bamboe. Ik vind het wel genderneutraal 馃槃
Wij hebben trouwens lauriergroen en okergeel. Kamer was initieel onze eetkamer maar we vinden deze kleuren voor de kinderkamer ook heel mooi. Geslacht is nog onbekend maar kan volgens ons voor allebei
Das intussen :) bedankt voor jullie antwoorden, we gaan nog zien of we mss toch gewoon voor neutraal gaan gaan maar jammer genoeg wordt dochter boos als roze weggaat
Welke kleur/nummer/merk is dit? Dit was ook mijn idee voor de babykamer :) ...
Heb deze kleur 'gejat' van little Dutch, kunt met de flexa app kijken namelijk welke kleur het is. De kleur heet: D0.34.47. Ben er echt super blij mee!