8 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het in de middag drama met als resultaat dat ze nu al een week of helemaal niet in de middag slaapt of alleen in de wagen of bij mij. Ik kan haar in bedje leggen in de middag,maar ze doet pogingen om er uit te klimmen, en brult zo erg tot kokhalzen aan toe. In de nacht slaapt ze bij mij en slaapt ze zo de hele nacht door. Heb al geprobeerd haar overdag in mijn bed te leggen, maar helaas is dat ook niet de oplossing. Dus ik volg even voor tips, hiervoor sliep ze overdag altijd top in haar bedje

2 jaar geleden

Heb je een idee waar het aan kan liggen? Denk dat als je dat weet, dat je al een eind bent... Misschien toe aan geen slaapje smiddags? Hoe is het ritme? En hoe "kondig" je bedtijd aan? Ik vraag dit, omdat het bij mijn dochter goed werkt om vooraf te zeggen "we gaan zo naar boven" of "na .... gaan we naar boven". Zo hoeft ze niet abrupt te stoppen met iets en weet ze waar ze aan toe is. Ze kan zich als t ware alvast mentaal voorbereiden 😂 Zelfde voor bedrituelen, proberen we zo veel mogelijk gelijk te houden. En consequent zijn! Is misschien nog wel het lastigste... Moet wel zeggen, mn dochter is nu 4, gaat nu goed, we doen dit al vrij lang, maar hebben ook redelijk wat ups en downs gehad met bedtijd. Ook als je iets nieuws wil proberen: geef niet na 1 dag op als het niet meteen werkt, probeer het minimaal een paar dagen vol te houden, zodat zij ook kan wennen.

2 jaar geleden

Ik heb het hier ook gehad met mijn zoontje. Hoogstwaarschijnlijk komt dit door sprong 10. Echt heftig. Overdag niet willen slapen, geheel overstuur zelfs spenen en knuffels uit bed gooien. S avonds viel hij tijdens het avondeten in slaap en dan stipt 02:30 uur snachts feest tot 05:00 uur s ochtends. Ik dacht dat ik gek werd. Bij ons heeft het bijna 4 weken geduurd. Op het einde was ik ook echt op en moe. En dan ineens.. komt het keer punt en is het over. Bij ons is er sinds 1,5 week weer rust in huis. Dus dames, twijfel alsjeblieft niet aan jezelf. Het is een fase zoals zoveel dingen al een ‘fase’ zijn geweest 🙈. Sterkte er mee! Ook voor jullie is er licht aan het einde van deze lange donkere tunnel ⭐️

2 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Heb je een idee waar het aan kan liggen? Denk dat als je dat weet, dat je a ...
Ja, ik geef altijd aan dat ze zo naar bed gaat. Want als ze slaapt in de middag dan slaapt ze 1,5 u tot 2 u. Dat heeft ze echt nog nodig merk ik aan alle kanten ☺️ Mijn ritme is altijd ‘t zelfde geweest, alleen sinds een week gaat het nu heel vervelend, het slapen. Snap er niets van

2 jaar geleden

Reactie op lizadenhaan

Ja, ik geef altijd aan dat ze zo naar bed gaat. Want als ze slaapt in de mi ...
Ohja, wat elisec zegt heb k niet eens aan gedacht... een sprong! Kan ook nog... dan is het vooral gewoon uitzitten 🤣🙈

2 jaar geleden

Reactie op EliseC

Ik heb het hier ook gehad met mijn zoontje. Hoogstwaarschijnlijk komt dit d ...
Ja, ik dacht dat ik er net uit was maar duidelijk niet 👀 ja hier ook knuffels spenen uit bed gooien, en echt gillen. En dan slaapt ze en dan wat je zegt rond 02.30 is ze klaar wakker ook zo tot 0500 en dan gaat ze even slapen tot 07.00-07.45. Pffff ja word ook soms helemaal gek…

2 jaar geleden

Supernanny kijken (jo frost)😅 bij ons werken alle tips tot nu toe .

2 jaar geleden

Het is een fase echt waar duurt even maar gaat echt over! Ik ben ook in verwachting van nr 2 en dacht echt oh nee dit breekt me op ineens was het over. Wat ik zelf heb gedaan is er naast gaan liggen met een kussen en sssstttttt zeggen en ze hand vast houden. En na een week ben ik er naast gaan zitten op iets meer afstand en ssstttt en nu gaat het weer hartstikke goed over het algemeen. Van de week een dag niet nou dan bij ons in bed en proberen het de volgende dag weer. Succes gaat over!