1e baby

Yana160396
één maand geleden
Volgen
Hallo Ik ben Yana (23) Mijn vriend Dimi (28) en ik beslisten om op 1 januari 2020 te stoppen met de pil. 29 januari kreeg ik mijn menstruatie 12 februari mijn eisprong En gisteren (25 februari) testte ik positief (1-2weken) Best snel gegaan volgens ons, maar ooh zo blij.. vrijdag moeten wij om een nieuwe bloedafname omdat mijn HA maandag mijn hcg testte en deze maar 4 stond ipv 5.. de dag erna testte ik positief (2x early kruidvat & 1x clearblue) (Vandaag ook clearblue) Kleine kwaaltjes zijn Acné, pijnlijke en gevoelige borsten & kleine krampjesinde onderbuik, voor de rest best energiek en gezond.. Spannende dagen voor ons 😍
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
31 reacties
Sgp
één maand geleden
Wat leuk, Gefeliciteerd! Ik heb maandag de 1e positieve test gehad en vandaag een afspraak gemaakt bij de vk. Heeel spannend! Ik heb eigenlijk exact dezelfde kwaaltjes als jij zegt..
  • Rapporteren
Melissa97
één maand geleden
Als eerste gefeliciteerd! Ik was eind oktober gestopt met de pil en nu 23 februari een positieve test! Omdat we twijfelen of ik nu 4+1 of 8+1 ben krijg ik 9 maart mijn eerste echo! Ik heb tot nu toe alleen last van maagzuur na het eten. En heel af en toe misselijk. Inderdaad spannende dagen!
  • Rapporteren
Melissa97
één maand geleden
Oh en de buik krampen zijn ook af en toe aanwezig wel een vervelend gevoel die krampjes.
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op Melissa97
Oh en de buik krampen zijn ook af en toe aanwezig wel een vervelend gevoel die krampjes.
Jaa vervelend maar leuk om te weten dat er een kleintje groeit 😍
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op Melissa97
Als eerste gefeliciteerd! Ik was eind oktober gestopt met de pil en nu 23 februari een positieve test! Omdat we twijfelen of ik nu 4+1 of 8+1 ben krijg ik 9 maart mijn eerste echo! Ik heb tot nu toe alleen last van maagzuur na het eten. En heel af en toe misselijk. Inderdaad spannende dagen!
Dankjewel! Maar wat er in de plaats zal komen 😍
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op Sgp
Wat leuk, Gefeliciteerd! Ik heb maandag de 1e positieve test gehad en vandaag een afspraak gemaakt bij de vk. Heeel spannend! Ik heb eigenlijk exact dezelfde kwaaltjes als jij zegt..
Dacht eerst dat de menstruatie er zou aankomen, maar gelukkig iets veel mooier 😍
  • Rapporteren
jcpmx
één maand geleden
Wat leuk!! Gefeliciteerd voor nu! Wat betekent dat plusje op je test trouwens?
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op jcpmx
Wat leuk!! Gefeliciteerd voor nu! Wat betekent dat plusje op je test trouwens?
Dat mijn test positief is en dat ik 1-2 weken geleden bevrucht ben 😍 dus 4 weken zwanger
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Heyy, Vandaag precies dezelfde testuitslag gekregen! 1-2 met een plusje! Superleuk , na het weekend de zwangerschap gaan vaststellen🥰🥰 En een dikke Proficiat voorjou! ❤️
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op lauwtjee
Heyy, Vandaag precies dezelfde testuitslag gekregen! 1-2 met een plusje! Superleuk , na het weekend de zwangerschap gaan vaststellen🥰🥰 En een dikke Proficiat voorjou! ❤️
Ouh super eh! Vannamiddag gaat mijn huisarts contact met me opnemen om te laten weten of mijn HCG voldoende stijgt, zo spannend! 😍 Jij ook een dikke proficiat ❤️
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
Ouh super eh! Vannamiddag gaat mijn huisarts contact met me opnemen om te laten weten of mijn HCG voldoende stijgt, zo spannend! 😍 Jij ook een dikke proficiat ❤️
Danku!❤️ Hoe is het gegaan bij de huisarts? Groetjess
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op lauwtjee
Danku!❤️ Hoe is het gegaan bij de huisarts? Groetjess
Zeer goed! Staat 140 nu dus voorlopig alles goed, nu ist juist afwachten op mijn 1e echo 😍
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
Zeer goed! Staat 140 nu dus voorlopig alles goed, nu ist juist afwachten op mijn 1e echo 😍
Ooh supergoed!! Veel succes zou ik zeggen 🥰❤️
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op lauwtjee
Ooh supergoed!! Veel succes zou ik zeggen 🥰❤️
Dankjewel ik hoop dat het lukt 😍
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
Dankjewel ik hoop dat het lukt 😍
Me too, maandag word er bij mij gekeken voor mijn HCG hopelijk zit het allemaal ook goed 😍🥰
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op lauwtjee
Me too, maandag word er bij mij gekeken voor mijn HCG hopelijk zit het allemaal ook goed 😍🥰
Ouh spannend! Ik hoop alvast mee! Spannende tijden eh 🥰
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
Ouh spannend! Ik hoop alvast mee! Spannende tijden eh 🥰
Vanavond de uitslagg! Ik zit telkens te piekeren😞 maar heb af en toe steekjes en voel me heeeel heel vermoeid, zou dit dan toch goed zijn toch? 😭😍❤️
  • Rapporteren
Yana160396
één maand geleden
Reactie op lauwtjee
Vanavond de uitslagg! Ik zit telkens te piekeren😞 maar heb af en toe steekjes en voel me heeeel heel vermoeid, zou dit dan toch goed zijn toch? 😭😍❤️
Tuurlijk wel! Komt goed! Laat zeker iets weten.. Ik heb 31 maart mijn eerste echo 😍
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
Tuurlijk wel! Komt goed! Laat zeker iets weten.. Ik heb 31 maart mijn eerste echo 😍
Jaa ik laat gelijk wat weten wat spannend😭🥰 Omg supergoed! 😍😍
  • Rapporteren
lauwtjee
één maand geleden
Reactie op Yana160396
De dokter zou vandaag om 8 bellen, maar ik heb geen telefoon gehad 🤦🏻‍♀️ hopelijk is t goed nieuws dat t hcg gestegen is hoor mn stress gaat omhoog 😭
  • Rapporteren