31 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Gisteren had ik ook mijn eerste positieve test. Vandaag meteen een afspraak gemaakt bij de vk en 31 maart onze eerste echo! Hopen dat alles goed gaat

4 jaar geleden

Reactie op xbabyboy2020

Gefeliciteerd allemaal! Gisteren had ik ook mijn eerste positieve test. Va ...
Ouh super! Ik ook 31 maart de echo! We duimen allemaal voor een goed verloop en goede echo’s 😍😍😍

4 jaar geleden

Hoooi, Is een hcg van 377 goed?

4 jaar geleden

Super ! Ik voel niets en voel me super goed. Enkel een sterk opgezette buik. Geen enkele broek past me nog. Gisteren Hcg laten bepalen en die staat aan 1410 :)

4 jaar geleden

Reactie op laura mihaela

Hoooi, Is een hcg van 377 goed?
Ik denk zeker en vast goed! Ik had hcg 140 op 4+2 dus dit verdubbeld steeds.. online kan je een schela vinden :D

4 jaar geleden

Voor ons ook de 1rste kleine op komst 23 maart 1rste echo en 1 maart hadden we een dikke positieve test in handen. Daarna nog paar keer getest om zeker te weten. Wij zijn al 3 jaar bezig en ben met iui zwanger geworden.

4 jaar geleden

Voor ons ook de 1rste kleine op komst 23 maart 1rste echo en 1 maart hadden ...
Ouh super! Dikke proficiat 😍🥰

4 jaar geleden

Hoi lieve mensen :) Allereerst iedereen gefeliciteerd natuurlijk! Ik ben ook superblij want vandaag 2 zwangerschapstesten gedaan en: POSITIEF! Ons 1e kindje 😍. Ik denk dat ik ongv goed 3 weken zwanger ben. Is het goed om eerst naar de huisarts te gaan of kan je gelijk een afspraak maken bij de verloskundige? Mijn man is ook helemaal happy :) Ik ben zelf al een paar dagen kotsmisselijk en erg moe en wat duizelig. Heb nu een blikje cola naast mn bed tegen de misselijkheid 🙈. Ik vind het naast heel mooi ook wel best spannend allemaal!! Tis nog ver weg, maar zien jullie ook op tegen bijv de bevalling? ❤

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu rond 5/6 weken zwanger schatte de gynaecoloog. Over twee weken de tweede echo

4 jaar geleden

Hier na 2 jaar en 3 maanden spontaan zwanger. zouden gaan starten met iui. April 2019 wel een miskraam gehad. Heb een hsg ondergaan en mijn cylcus is gemonitoord en nu zwanger!!! Yeah zo blij maar zo onwerkelijk

4 jaar geleden

Reactie op Eindelijkzwanger

Hier na 2 jaar en 3 maanden spontaan zwanger. zouden gaan starten met iui. ...
Ouh super! Eindelijk seg! Proficiat met jullie kleintje ❤️