60 Reacties

2 jaar geleden

Qua thema ben ik zelf wel rustig al aan het kijken/nadenken. Toevallig gisteren dat familie erover begon en vroegen voor zoef zoef ofzo wij dachten zelf ook aan duplo en we hebben zelf een fietsje voor de aangezien ze al kan lopen met een wagen of aan onze hand

2 jaar geleden

Ik heb al een lijstje met spul erop voor het hele jaar. Dus al wat zomer spul erop voor volgens jaar, speelkeuken, autobaan, houten puzzel, kledingbonnen, vtech speelgoed

2 jaar geleden

Ik heb op lijstje.nl een lijstje gemaakt en telkens als ik wat bedenk schrijf ik dat erbij

2 jaar geleden

Onze dochter van nu bijna 4 kreeg een loopfiets toen ze 1 werd. Dan zijn ze nog jong ja, maar paar maanden later kan het al heel leuk zijn! Toen ze 2 werd kreeg ze een keukentje. Verder bijv kleurtjes, puzzeltje, stapelspeelgoed...

2 jaar geleden

Kadootjes nog niet, maar ben wel druk verder bezig met haar verjaardag. Inmiddels slingers, ballonnen, haar outfit en taart al besteld 🤭 wil voor de familie een lijstje maken met kadootjes die ik naar hun toe kan sturen zo dat ze weten wat ze kunnen gaan kopen. maar misschien dat hier wat tips tussen staan wat voor kadootjes wat heb zelf nog echt geen idee. Loopfiets krijgt ze van mij

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Ik heb op lijstje.nl een lijstje gemaakt en telkens als ik wat bedenk schri ...
Dat doe ik ook en die gebruik ik eigenlijk altijd. Zet er steeds weer nieuwe dingen op en haal er weer dingen af. Gebruik ik hetzelfde lijstje straks ook weer voor sinterklaas en kerst.

2 jaar geleden

Reactie op P_km

Dat doe ik ook en die gebruik ik eigenlijk altijd. Zet er steeds weer nieuw ...
Ze zijn jarig en vlak daarna is het sinterklaas en kerst dus inderdaad ik gooi er veel op en zie wel wat er over blijft🤣

2 jaar geleden

Voor z'n 1e verjaardag vind ik het ook lastig... ik zat te denken om van meerdere mensen een wobbel te vragen. Is een wat duurder cadeau, maar wel erg leuk!

2 jaar geleden

Hier de vraag ook al gekregen idd. Vind het ook erg lastig. Zat te denken aan toch een loopauto of loopfietsje die is dan meer voor later in het jaar.. En wil graag een abbo bij de kinderboerderij die zouden we zelf gewoon aanvragen maar als ik geen cadeaus kan bedenken denk ik dat ik dat ook bij 1 van de opa's en oma's neerleg. Verder voor verdere familie kleinigheidjes. Blokkendoos, muziekboek zoiets

2 jaar geleden

Wij vragen aan de mensen een donatie te doen aan het Ronald McDonals huis. Ik vind/denk zelf dat mijn dochter nog totaal geen idee of besef heeft van cadeautjes krijgen en wat het inhoud. Dus kopen zelf wat kleine dingen om s’morgens uit te pakken en smiddags “feest” met taart en slingers.

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die al over cadeautjes moet nadenken en ook niet de enige ben die het lastig vind.

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Ik heb op lijstje.nl een lijstje gemaakt en telkens als ik wat bedenk schri ...
Dat is inderdaad een goed idee.

2 jaar geleden

Iemand nog tips wat je op t lijstje kunt zetten?

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Iemand nog tips wat je op t lijstje kunt zetten?
Wobbel!

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Wij vragen aan de mensen een donatie te doen aan het Ronald McDonals huis. ...
Wat mooi dat jullie dat doen

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Iemand nog tips wat je op t lijstje kunt zetten?
Modu en geomag

2 jaar geleden

Vind alle spullen van littl Dutch zo leuk , anders iets van v-tech leuk met geluidjes en leerzaam , event boekjes

2 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Hier de vraag ook al gekregen idd. Vind het ook erg lastig. Zat te denken a ...
Leuk idee een abonnement van de kinderboerderij!

2 jaar geleden

Ik denk aan een loopfiets/hobbelpaard idee, een picklerdriehoek als kadootjes. Dat zijn grote kado's. Maar ook voorleesboeken, en veel open ended speelgoed om straks mee te spelen. Ondanks dat hij in november verjaart willen we misschien ook een zandbakschelp vragen

2 jaar geleden

Vond het ook moeilijk, ik wou eerst een loopfiets kopen maar die krijgt hij al van oma. Heb een lijstje gemaakt en als ik iets leuks zie zet ik dat erbij, zoefzoef autootjes en bumba dingen etc wat gewoon leuk qua prijs is. Wij zelf gaan toch overstag en kopen een elektrische auto🤣 aangezien ze die bij mijn vader ook hebben en hij de hele tijd in die auto wilt en echt niet meer eruit wilt