1ste verjaardag

Colet
3 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen allemaal, De tijd gaat snel voorbij en onze kindjes kruipen alweer naar hun eerste verjaardag. Nou lijkt het mij nog erg vroeg om daar over na te denken. Maar ik heb ik de laatste 2 weken al 6x de vraag gehad of we al weten wat we voor cadeautjes willen en wanneer we het vieren. Is jullie vrienden/familie kring er ook al zo mee bezig? Of zijn de mijne gewoon ongeduldig? Wij hebben zelf qua cadeautjes gedacht aan een loopauto en wat andere nieuwe speeltjes. Maar verder weet ik het eigenlijk niet zo goed. Een speelgoed keuken/werkbank of tafeltje zijn ze nog erg klein voor lijkt me? Hebben jullie al over cadeautjes na gedacht?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
60 reacties
Miertje08
2 maanden geleden
Even een domme vraag maar hoe doen jullie dat met een taartje ofzo? Dat mogen ze toch nog niet hebben..
  • Rapporteren
Trace
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Even een domme vraag maar hoe doen jullie dat met een taartje ofzo? Dat mogen ze toch nog niet hebben..
Wij doen cake smash 22 oktober. Hij is 3 november jarig
  • Rapporteren
Colet
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Ik ga zelf een taartje maken. Dit doe ik van bananen brood ongezoet dus zonder toegevoegde suikers. Deze ga ik voor de cakesmash versieren met zelfgeklopte (ongezoete) slagroom die ik met wat kleurstof een leuk kleurtje geef. Uiteraard nog altijd niet echt gezond maarja vind die cakesmash zo leuk.
  • Rapporteren
loite
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Ow ik doe daar echt niet zo moeilijk over🤦🏻‍♀️. Heel soms kan echt geen kwaad denk ik dan maar😬.
  • Rapporteren
EllieB
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Hier krijgt ze gewoon taart. Verder nog nooit echt suiker gegeten, maar op haar eerste verjaardag moet dat kunnen vind ik
  • Rapporteren
Jaelle
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Misschien een ongezoete worteltaart ofzo? Ik heb daar nog niet zo over gedacht. Een beetje meesnoepen moet wel kunnen denk ik.
  • Rapporteren
Miertje08
2 maanden geleden
Reactie op EllieB
Hier krijgt ze gewoon taart. Verder nog nooit echt suiker gegeten, maar op haar eerste verjaardag moet dat kunnen vind ik
Ik denk waarschijnlijk te moeilijk 😁
  • Rapporteren
Shanti...
2 maanden geleden
Vanaf een jaar mogen ze mee-eten, dus voor de eerste keer een echte taart! (En daarna weer zoveel mogelijk suikervrij 😜)
  • Rapporteren
Mama Van Twee2
2 maanden geleden
Een taartje moet kunnen vind ik. Mij zoontje krijgt soms al een hapje van een taartje als we ergens op verjaardag zijn.
  • Rapporteren
Liescodeluxe
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Ik ga kijken of ik zelf iets kan maken voor de leuk, want van slagroom (oeps, al getest) krijgt ze uitslag. 😅
  • Rapporteren
mmje
2 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Als ouders bepaal je zelf wat je kind wel of niet mag hebben toch. Dus als je je kind geen taart wil geven dan zoek je iets anders. En als je je kind wel taart wil geven dan laat je hem daarvan mee snoepen
  • Rapporteren
Inge1992
2 maanden geleden
Wat hebben jullie voor cadeau ideetjes? #help!
  • Rapporteren
Trace
2 maanden geleden
Reactie op Inge1992
Toet toet auto. Zoefzoef dieren Loopauto Fietsje Vtech speelgoed Houten blokken trommel little dutch Bing pratende.
  • Rapporteren
Trace
2 maanden geleden
Reactie op Inge1992
Bumba ballenbak is hier ook een succes. Alleen krijg je er weinig ballen bij dus extra ballen erbij kopen is wel handig
  • Rapporteren
Inge1992
2 maanden geleden
Reactie op Trace
Bumba ballenbak is hier ook een succes. Alleen krijg je er weinig ballen bij dus extra ballen erbij kopen is wel handig
Ja hij krijgt van ons een ballenbak! Wel een iets te dure. Maar kan z’n kleur ballenbak niet aan 😂 veel te blij en kleurig haha
  • Rapporteren
Trace
2 maanden geleden
Reactie op Inge1992
Ja hij krijgt van ons een ballenbak! Wel een iets te dure. Maar kan z’n kleur ballenbak niet aan 😂 veel te blij en kleurig haha
Was een kado🤣 #ikhaatbumba
  • Rapporteren
Inge1992
2 maanden geleden
Reactie op Trace
Was een kado🤣 #ikhaatbumba
Snel de deur uit met dat ding. Ik moet dat bumba ding ook niet hebben, verschrikkelijk haha
  • Rapporteren
Flup12
2 maanden geleden
Wij hebben deze ballenbak met 300 ballen van Amazon! Wel iets duurder maar zoveel plezier hierin!
  • Rapporteren
Inge1992
2 maanden geleden
Reactie op Flup12
Wij hebben deze ballenbak met 300 ballen van Amazon! Wel iets duurder maar zoveel plezier hierin!
Hoe groot heb jij hem?
  • Rapporteren