60 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Snel de deur uit met dat ding. Ik moet dat bumba ding ook niet hebben, vers ...
Mijn zoontje vind hem geweldig

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Mijn zoontje vind hem geweldig
😂 snap ik. Kijk hoe kleurig hij is 😂

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

😂 snap ik. Kijk hoe kleurig hij is 😂
Ja dat dus een hij gooit m om een gaat eronder en dan kruipen

2 jaar geleden

Ik heb ook werkelijk geen idee wat we de kleine man moeten geven voor zijn verjaardag,,, aangezien we zowat alles al hebben van zijn broer zit maar 1,5 jaar tussen,,, baby speelgoed vind die niet leuk maar de speelgoed van zijn oudere broer wel vooral de keuken is bij hem een succes. Hij krijgt een wobbel van opa en oma en denk dat wij een step gaan geven voor zijn verjaardag😊 de loopfiets van zijn broer vind die ook geweldig

2 jaar geleden

Deze trekker is hier trouwens ook een groot succes

2 jaar geleden

Hier o.a. op t lijstje: Nijntje verstoppertje Mega blocks first builders Stoffen popje van Little Dutch Badspeeltjes (zonder gaatjes!) Strandspeelgoed (alvast voor de zomer en voor de zandbak in de tuin) Smartmaxx speelgoed V tech boekje 1e 100 woordjes V tech lanceer ballenbaan Heb een lijstje online staan bij lijstje. nl dus mensen kunnen gewoon daar afstrepen als ze iets kopen. Ze hoeft ook zeker niet alles te krijgen 😳

2 jaar geleden

Ballenbak hebben wij ook nog aan gedacht maar de fase "ik gooi met alles door de kamer" is hier al een tijdje bezig en heb geen zin om elke dag mn nek te breken over 100 losse ballen in de kamer 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben een tentje (met opstaande rand) gekocht met daarin ballenbakballen. Dan hebben we hopelijk minder last van vliegende ballen. Onze zoon vindt het leuk om zich te verstoppen (nu nog in een doos) en kiekeboe te spelen. Dus een multifunctioneel cadeau!

VRIEND

2 jaar geleden

Dit weekend allemaal duplo gehad. Vandaag op haar echte verjaardag lekker samen mee gespeeld 😍. Hoera alweer 1 jaar!

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dit weekend allemaal duplo gehad. Vandaag op haar echte verjaardag lekker s ...
Gefeliciteerd 🥳🤗

2 jaar geleden

Ballenbak hebben wij ook nog aan gedacht maar de fase "ik gooi met alles do ...
Ik vind dat zelf nu dus juist wel handig! Hij is 20 minuten aandachtig bezig met ballen eruit te gooien en in 2 minuten heb ik ze er weer in. En ik heb even tijd om wat te doen!

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Dit weekend allemaal duplo gehad. Vandaag op haar echte verjaardag lekker s ...
Gefeliciteerd zeg!

2 jaar geleden

Onze dochter word 5 nov 1 jaar ik was er in september al mee bezig 2 maanden van te voren, omdat ik alles natuurlijk ‘perfect’ wil hebben! Wij geven onze dochter een keuken voor haar verjaardag, van de ene oma een driewieler ( zodra ze ouder is kan ze dat ook gebruiken als fiets) van de andere oma een fiets met 4 wielen waar ze mee kan lopen ( voor evenwicht) is dat heel erg goed!! Voor de rest heb ik een lijst gemaakt voor vrienden met bijv : 1e 100 woordjes, dingen voor haar keukentje, boeken van Bumba, of Zoek Bumba,

2 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Ik vind dat zelf nu dus juist wel handig! Hij is 20 minuten aandachtig bezi ...
Ga erover nadenken 😅

2 jaar geleden

Ga erover nadenken 😅
Ja ideaal ding. Mooie afleiding een ballenbak

2 jaar geleden

Mijn zoontje is vorige week 1 geworden. Wat wij hebben gekregen: Veloretti driewieler Vtech Toet Toet baan (2x) Toet Toet vrachtwagen Vtech controller Duplo Vtech mijn eerste dieren Voelboekjes Stapeltoren Winterjas Kleertjes Cadeaubonnen Keukentje van little dutch (van ons gekregen) Vtech trein

2 jaar geleden

Vandaag het cadeautje binnen gekregen want de kleine man word volgende week 1☺️ kan met zitje en duwstang en zonder duwstang,, en kan omgebouwd worden tot step,,, zitten lampjes in de wieltjes,, kan gebruikt worden tot 6 jaar🙈 denk dat de eerste tijd zijn broer er gebruik van gaat maken🤣🙈

2 jaar geleden

Vandaag het cadeautje binnen gekregen want de kleine man word volgende week ...
Leuk! Die hadden we eerst gezien maar toch duplo gekocht🤣

2 jaar geleden

Reactie op Trace

Leuk! Die hadden we eerst gezien maar toch duplo gekocht🤣
Hihi hier duplo genoeg al😅🤣 Dex (jongste) kijkt er niet eens naar om en jack (oudste) trouwens ook niet🙈 vind wel lastig hoor om voor je 2e kindje een cadeau te kopen aangezien de oudste echt al bijna alles heeft