Hoi hoi
Wil het toch even kwijt (bezorgde moeder) 馃槉馃檲
Me zoontje die in november 3 word, is de laatste tijd erg moe. Het is natuurlijk ook vakantie dus geen peuterspeelzaal waardoor hij de laatste weken iets later na bedje gaat, toen ook door het warme weer etc. Dus ritme is beetje ver te zoeken. Nu gaat hij de laatste tijd rond 19.30 naar bed. Maar snachts ook erg onrustig vaak wakker. En slaapt smorgens soms wel tot 10uur. Maar dan rond een uur of 13.00 klaagt hij dat hij moe is, 9van 10x slaapt hij dan van 14 tot 17uur. En svaonds weer na bedje rond 19.30.
Deze week is die ook grieperig veel hoesten verkouden, klaagde over buikpijn 2 dagen gespuugd en diarree. Nu dat over is alleen hoesten en verkouden. Maar natuurlijk ook moe daarvan. Maar hiervoor was hij dus ook vaak erg snel moe.
Hebben meer moeders dit met hun kindje? Ik denk zelf aan een fase met groeien/anders slapen waardoor ze meer slaap nodig hebben? Of is het slim om toch de huisarts te bellen?
Begrijp me niet verkeerd bel altijd de huisarts als ik het niet vertrouw. Maar onze praktijk is vaak al vol, en word er snel gezegd gaat wel over rustig aan doen. Het heerst etc. Dus meestal als ik bel krijg ik dit te horen..
Maar maak me nu gewoon zorgen omdat die zo erg moe is, en ene dag eet hij super goed en andere dag weer minder. Maar ik weet hiervoor altijd die fases en liet ik het los en na een tijdje was het weer heelmaal prima. Maar dit is ongeveer al wel een week of 6 aan de gang.
Alvast bedankt
Liefs.