31 Reacties

5 jaar geleden

Hoe weet je dat haha, bij mij wou de vk nog niet kijken of er van binnen wat is gebeurt😅 ben zo nieuwsgierig

5 jaar geleden

Ik weet niet of ik ontsluiting heb. Ik loop morgen al een week met harde buiken en krampen en steken rond

5 jaar geleden

Owww jeetje veel sterkte ık beleef ook op 2cm hangen 😒😒na 17 uur ıs me kleıne mannetje geboren😊Ben zo blıj met hem Maar we zıjn na een week ın t zıekenhuıs beland omdat dıe hoge koorst had hıj ıs maar een weekje oud blıjkt dat dıe ınfectıe heeft zal zeggen nıet Te lang wachten bel je vs veel sterkte

5 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Hoe weet je dat haha, bij mij wou de vk nog niet kijken of er van binnen wa ...
Fijn he dat je verloskundige niet even kan kijken... ik vroeg het namelijk ook, maar kreeg als reactie dat ik moest afw88

5 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Hoe weet je dat haha, bij mij wou de vk nog niet kijken of er van binnen wa ...
Ze hebben bij mij nu al 3 dagen elke dag gekeken of er wat speelde daar down under, vanwege medische redenen. Ik had dus in 2 dagen 2cm alleen t zet niet door 😭

5 jaar geleden

Reactie op dilekuyar

Owww jeetje veel sterkte ık beleef ook op 2cm hangen 😒😒na 17 uur ıs me kl ...
Gefeliciteerd met de geboorte! En sterkte, hoop dat hij snel beter word!

5 jaar geleden

Ik heb 2 weken met 2 cm ontsluiting rond gelopen. Het wil niks zeggen helaas, ik had ook constant kramp en harde buiken

5 jaar geleden

Ja heb ik ook.. ook 2 keer gestript nu maar het blijft hangen op krampen en harde buiken.. zet helaas tot nu toe niet door. Duurt echt lang eh!

5 jaar geleden

ik zie dat het je 2e is dan heb je al 2 cm voorsprong omdat je al een x eerder bevallen bent.

5 jaar geleden

Reactie op bool

ik zie dat het je 2e is dan heb je al 2 cm voorsprong omdat je al een x eer ...
Waarom heb je dan 2cm voorsprong? Ik ben ook in verwachting van mijn 2e, morgen uitgerekend en alles zit nog potdicht..

5 jaar geleden

Reactie op EMS1990

Waarom heb je dan 2cm voorsprong? Ik ben ook in verwachting van mijn 2e, mo ...
Als je al een keer bevallen bent, ontsluit je vaak gemakkelijker dan de eerste keer. Je kunt al weken van tevoren 2-3 cm ontsluiting hebben zonder dat je echt weeën hebt, vaak heb je wel last gehad van voorweeën. Als de bevalling dan echt begint heb je  al een voorsprong en hoef je die eerste 4 cm, die bij het eerste kindje soms zo lang duren, niet meer te gaan.

5 jaar geleden

Reactie op bool

Als je al een keer bevallen bent, ontsluit je vaak gemakkelijker dan de eer ...
Ohh oké ik snap het! Die mazzel heb ik dus niet 😅

5 jaar geleden

2 weken geleden bevallen van mijn zoontje. 1 jaar daarvoor bevallen van mijn dochter. Ik had ook 2 cm ontsluiting (daarvoor niks). Ik had harde buiken, steken de hele dag door om de 5 minuten. Mijn weeën waren anders dan bij mijn eerste. Ik heb er 10 uur over gedaan om van 2 naar 3 cm te gaan. Na 21 uur was daar eindelijk mijn zoontje.

5 jaar geleden

Ik heb 2 weken rondgelopen met 2 cm ontsluiting en uiteindelijk ben ik gestript en heeft het doorgezet.

5 jaar geleden

Reactie op EMS1990

Ohh oké ik snap het! Die mazzel heb ik dus niet 😅
🤣🤣🤣 hahahaha ja geen idee of ik die mazzel ok heb ja of nee

5 jaar geleden

Ik heb al 5 weken 2 cm ontsluiting

5 jaar geleden

Ik heb totaal 6 weken 1cm ontsluiting gehad voordat de bevalling doorzette. Gelukkig maar want de bevalling leek te starten met 33 weken, ze hebben het gelukkig kunnen remmen met weeën remmers tot ik 39 weken zwanger was. Helaas is het moeilijk te zeggen wanneer het echt start. Bekijk het positief. Die eerste twee cm hoef je straks niet te doen 😉

5 jaar geleden

Ik liep al 3 weken rond met 2cm ontsluiting ben 39w+4en nog geen symptonen

5 jaar geleden

Ik werd toen gestript met 2 cm. Toen kwam het wel op gang bij mij

5 jaar geleden

İk had ook 2 dagen lang 1 cm. Zette niet door. Na spontaan vliezen breken moest ik naar zieeknhuis ivm gbs. Daar zette het 12 uur lang ook niet door. Heb oxcitocine injectie gelreken. Was een hel maar wel bonnen half uur bevallen 😩😊