Zoontje van 20 maanden ging laatste tijd keurig slapen als hij naar bed werd gebracht... sliep altijd meteen.. maar laatste paar dagen is hij terror....krijst heel hard als we weggaan... hebben meer mensen hier last van ? En wat kan dit nu weer zijn?
Hebben wij momenteel ook. Wij hebben gemerkt dat hij nu de overgang van beneden naar boven te groot vindt. Ik fluister boven tegen hem, vertraag mezelf en ga met hem even samen in de stoel op zijn kamer zitten. Ik merk dat hij daarna rustig is. Dan zeg ik elke avond even waar ik dankbaar voor ben tegen hem en dat ik veel van hem hou. Dan leg ik hem in bed en zeg ik slaap lekker, tot morgen. Sinds ik dat zo doe is hij rustig als ik hem in bed leg. Als hij huilt, ga ik even naar hem toe, zeg ik dat we er voor hem zijn en slaap lekker. Ik loop zijn kamer weer uit en dat herhaal ik.
Jaaaaaa heeeel herkenbaar! Ze heeft al eerder zo'n fase gehad. Een paar weken last van, maar het gaat weer goedkomen.
Lekker cliché, maar het is een fase, het is een fase, het is een fase 😉😅🙃
Pfff hier ook!
Gaan staan en knuffels uit bed gooien en vervolgens gaan krijsen.
Klinkt zelfs bijna in paniek.
Eenmaal beneden, lacht hij alweer.
Mijn man brengt hem nu steeds naar bed en 1x extra om hem weer neer te leggen en knuffels te geven.
Pfff hier ook!
Gaan staan en knuffels uit bed gooien en vervolgens gaan kr ...
Ja.. zelfs vanacht voor eerst midden in de nacht gehad 🙈 wij laten hem ook liggen in z'n bed... want 1x mee na beneden genomen en ook lachen.. dus nu 5 minuten huilen en gaat ie meestal nu slapen
Hier ook sinds een week. Vannacht wou ze helemaal niet slapen zonder ons, dus moesten er de halve nacht naast zitten😭 bij ons in bed slaapt ze al helemaal niet, dus vannacht maar matras op haar kamer leggen. En dan duimen dat het snel weer over gaat.