28 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig deze week bij cb geweest. Mijn zoon krijgt tussen 23.00 en 23.30 de fles. En slaapt soms tot 10.00/10.30. Nagevraagd bij cb en die zei dat het geen kwaad kan, omdat hij zich echt wel meld als die echt honger heeft.

3 jaar geleden

Ik maak die van mij altijd wakker voor de laatste fles..maar daarna komt die gewoon 4 uur later weer.. misschien na de fles van 8 uur eens laten liggen kijken wanneer die dan komt.. denk dan alleen wel die fles van 8 uur ophogen?? Want dan komt die op 5 voedingen uit.. iemand tips

3 jaar geleden

Mijn dochter had afgelopen nacht hetzelfde. Om 19:30 nog een fles gehad en om 21:30 viel ze jn slaap. maar voor de laatste fles, 23:30, sliep ze. Ik heb haar toen laten slapen maar om 04:00 sliep ze nog. Dat vond ik tocj eng en toen heb ik haar luier verschoond, daar werd ze wakker van en toen de fles gegeven. Die dronk ze snel en vlot leeg.

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt standaard rond ze 7 a 8 uur in de nacht. Maar vannacht werd ze pas wakker na 10,5 uur. Schrok er zelf van want zij is mijn persoonlijke wekker haha. Merk wel dat ze hierdoor heel de dag verder uit ritme is geweest.

3 jaar geleden

Ohh ik ben zo jaloers als ik dit lees. Ik heb er alles voor over om 1 nacht 7 uur of meer te slapen😳

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Toevallig deze week bij cb geweest. Mijn zoon krijgt tussen 23.00 en 23.30 ...
Wauw. Hier tussen 22:00 en 23/00 de laste fles en dan komt hij meestal rond 7 weer. Dat vond ik al super goed. Af en toe ook rond 4 voor fles. Maar als ze zin hebben melden ze zich zelf wel ja. Zolang ze maar alert blijven en blijven groeien

3 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Wauw. Hier tussen 22:00 en 23/00 de laste fles en dan komt hij meestal rond ...
Ja ik bof enorm. Al vind ik t ook niet erg als die eerder komt. Hij heeft deze week zijn eerste spuitje gehad en slaapt sindsdien echt heel slecht omdat die er ontzettend ziek van is geweest. Wie weet slaapt die van jullie ook binnekort wel een paar uurtjes langer ☺️