8 Reacties
één jaar geleden
Hier ook gehad. Van de een op de andere dag huilen en gedoe s nachts. Ze was op een gegeven moment ook wel ziekjes. Ze werd echt schreeuwend 'Nee, nee nee' wakker. Arm kind. Na een maandje was t weer goed 👌
één jaar geleden
O myyyyyyy… weken ? Maanden? Ik vond het al verschrikkelijk dat zij nu 3 nachten rot slaapt….
Dochter van 25 maanden wordt huilend wakker. ‘Eng’ zegt ze dan. Als ik op de stoel in haar kamer ga zitten gaat ze wel weer slapen. Maar vervolgens 2 uur later zelfde riedel. En als ze na 6 dit heeft (6:15 vanmorgen) dan slaapt ze dus helemaal niet meer.
Voor mij met 27 weken zwanger erg vermoeiend, steeds uit mijn eigen diepe slaap gehaald.
Daarbij maak ik me zorgen: ze sliep altijd 12 uur (19-7) en dat is nu elkaar 10-11 uur. Maar haar middagslaapje wordt niet langer. Gaat ze geen slaap tekort krijgen nu?
Help.
één jaar geleden
Reactie op Suusama
O myyyyyyy… weken ? Maanden? Ik vond het al verschrikkelijk dat zij nu 3 na ...
Heel herkenbaar, wij zijn het middag slaapje gaan inkorten zodat ze savonds en snachts meer moe zou zijn en dus minder energie had om lang te huilen🫢. Dat heeft gewerkt en nu slaapt ze weer goed. Moet er ook bij vertellen dat ze een periode ineens verlatingsangst had.
één jaar geleden
Reactie op mvji
Heel herkenbaar, wij zijn het middag slaapje gaan inkorten zodat ze savonds ...
Ja nou, dat hebben wij dus ook! Continu bang en bij mij willen zijn… maar bij jullie nog in een ledikant (dus even huilen maar niet eruit)? Want hier dus even drama met het eruit komen 😂😅