2e echo was goed

Zonnetje91
6 dagen geleden
Volgen
Ik had 2 weken terug me eerste echo, was toen 6 weken. een kloppend hartje gezien maar ze arts zei dat het maar 4 mm was en eigenlijk te klein voor 6 weken..de computer kon ook niet meten hoe ver is was aangezien het veel ste klein was om te berekenen.. Vandaag me 2e echo gehad met 8 weken en het was een heel stuk gegroeid 😍 1.58 cm en een kloppend hartje. Ze rekende ook precies 8 weken. Ben zo opgelucht! Heb zelf ook heel weinig symptomen en vroeg me vaak af of alles dan wel goed was. Maar alles was goed😍
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Zonnetje91
6 dagen geleden
Dit was me eerste echo met 6 weken
  • Rapporteren
Daniellerijke
6 dagen geleden
Super fijn om te horen gefeliciteerd ik mag morgen om 9 uur ben dan 7.5 kan niet wachten
  • Rapporteren
Zonnetje91
6 dagen geleden
Reactie op Daniellerijke
Super fijn om te horen gefeliciteerd ik mag morgen om 9 uur ben dan 7.5 kan niet wachten
Spannend! Heel veel succes
  • Rapporteren
Nikitamagriet
6 dagen geleden
Ik ben 10 maart ook op controle geweest en hij/zij was ook maar 4.2mm dokter zei ook dat hij/zij te klein was maar mag pas terug komen 23 April door heel dat Corona gedoe.. en ze zei me toen ook dat het nog niet kan dat het hartje gezien werd of gehoord werd omdat het nog te klein was en ik nog maar 6w1 was en het is nu zo angstaanjagend omdat ik helemaal niets weten of het wel in orde is en ik nog een maand moet wachten om dat te weten! Ook had ik een cyste op mijn eierstok van 4.5cm en die kon de groei en ontwikkeling van de baby in de wegslaan als die niet weg gaat.. normaal mocht ik deze week terug gaan maar ze hebben afgebeld en ben nu zo enorm bang dat ik nog een maand moet wachten en ik mss dan te horen krijg dat er wat mis is..
  • Rapporteren
MichelleLotje
6 dagen geleden
Wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!!
  • Rapporteren
Yana1
6 dagen geleden
Wat leuk!! Ik heb maandag mijn 8 weken echo en wij zagen met 6 weken ook al het hartje kloppen, zo leuk 😊
  • Rapporteren
Zonnetje91
6 dagen geleden
Reactie op Nikitamagriet
Ik ben 10 maart ook op controle geweest en hij/zij was ook maar 4.2mm dokter zei ook dat hij/zij te klein was maar mag pas terug komen 23 April door heel dat Corona gedoe.. en ze zei me toen ook dat het nog niet kan dat het hartje gezien werd of gehoord werd omdat het nog te klein was en ik nog maar 6w1 was en het is nu zo angstaanjagend omdat ik helemaal niets weten of het wel in orde is en ik nog een maand moet wachten om dat te weten! Ook had ik een cyste op mijn eierstok van 4.5cm en die kon de groei en ontwikkeling van de baby in de wegslaan als die niet weg gaat.. normaal mocht ik deze week terug gaan maar ze hebben afgebeld en ben nu zo enorm bang dat ik nog een maand moet wachten en ik mss dan te horen krijg dat er wat mis is..
Balen zeg dat je nu langer moet wachten op je echo! Tegen mij zeiden ze ook dat het te klein was met 6 weken en nu was het heel goed met 8 weken. Ik was eerst ook erg onzeker en bang omdat ze zei dat het te klein was.. maar nu toch erg opgelucht. Hopelijk heb je een mooie echo 23 april
  • Rapporteren
.. Baby ..
6 dagen geleden
Wat leuk! Gelukkig is alles goed 🍀🥰
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 dagen geleden
Reactie op Nikitamagriet
Jeetje wat een marteling. Dat is toch niet te doen! Heel veel sterkte.
  • Rapporteren