7 Reacties

5 jaar geleden

Op 30 graden kan het wel, hier ook al meerdere keren gedaan want hoe netjes je bent er komen vlekken. Dus dan is inderdaad de wasmachine handig!

5 jaar geleden

Meestal doe ik als er handwas staat op etiketjes dan doe ik de wasmachine op wol was draaien. En toeren kan ik zelf instellen bij elk wasprogramma dus stel je wil het wat langer wassen dan gewoon je centrifugeren op laag zetten bijv op 600. Dan komt je was er wel nat uit maar goed dan weet je het zeker 馃き. Maar het lijkt me wel dat je alle bekleding er in kan doen.. Als je het voorzichtig doet wassen inderdaad zal er niet veel mis gaan denk ik

5 jaar geleden

Kan je dan ook alles loshalen? Ik heb dat nog niet gedaan ben zo bang dat ik het er niet meer op krijgt

5 jaar geleden

Hoe heb je die windbreker van de reiswieg afgekregen? Wij hebben een dubbele rits en ik krijg hem er niet af 馃様

5 jaar geleden

Dit bedoel ik. Aan beide kanten niet van de reiswiegbak af te krijgen...

5 jaar geleden

Bij mij was de rits kapot waardoor ik hem los kon maken. Wat ik niet kan verwijderen doe ik met een doekje en schoonmaakmiddel

5 jaar geleden

Even doorzetten met ritsen. Deze kunnen er gewoon af. Heb ik bij de 1e in de zomer met regelmaat gedaan aangezien dit dekje anders veel te warm is. Je kunt hem er dan ook gewoon weer opritsen. Wellicht is je rits wat 'lui' geworden